ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-کیلومتر ۷۰ جاده اصفهان شیراز-شهرک صنعتی سپهرآباد شهرضا-خیابان هفتم-پلاک ۱۲
  • درباره ما : شرکت سوبرانکو در سال ۱۳۵۹واقع در منطقه صنعتی سپهرآباد شهرضا در استان اصفهان با هدف تولید رزینهای اوره فرمالدئید با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰تن آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۱۰۰۰۰ تن در سال به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۳۸۳ با تجهیز سایت تولید و اعمال تغییرات٬ به فعالیت خود در زمینه تولید رزین های پلی وینیل استات جهت تامین نیاز صنایع تولید موکت و فرش ماشینی با ظر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سوبرانکو در سال ۱۳۵۹واقع در منطقه صنعتی سپهرآباد شهرضا در استان اصفهان با هدف تولید رزینهای اوره فرمالدئید با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰تن آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۱۰۰۰۰ تن در سال به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۳۸۳ با تجهیز سایت تولید و اعمال تغییرات٬ به فعالیت خود در زمینه تولید رزین های پلی وینیل استات جهت تامین نیاز صنایع تولید موکت و فرش ماشینی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰۰تن ادامه داد.

    در سال ۱۳۸۶ به منظور ایجاد تنوع در گستره محصولات شرکت٬ تولید انواع رزین های پلی استرغیراشباع اورتو و ایزو٬ رزین های امولسیون اکریلیک استایرن٬ بیندر چاپ پارچه و کویلیمرهای اکریلیک وینیل استات در صدر برنامه های واحد تحقیق و توسعه شرکت سوبرانکو قرار گرفت.

    خط تولید رزین های پلی استر در سال ۱۳۸۸ با ظرفیت ۶۰۰۰ تن در سال و متعاقبا در سال ۱۳۹۰ خط تولید رزین های آب پایه با ظرفیت ۱۰۰۰۰تن در سال به مرحله بهره برداری رسید.

    با پیشرفت سیر توسعه گستره محصولات شرکت در سال ۱۳۹۳ چهارمین خط تولید کارخانه با هدف تولید انواع رزین های اکریلیک استایرن حلالی و اکریلیک دوجزئی و سه جزئی با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن در سال به منظور تامین نیاز مشتریان در صنعت رنگهای ترافیکی٬ پوشش های نمای بیرون ساختمان و قطعات صنعتی ، راه اندازی شد.

    در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ به منظور پوشش تقاضای مشتریان در رنگهای صنعتی اتومبیلی٬ پوشش های چوب و ام دی اف ، پنجمین خط تولید رزین در زمینه رزین های اکریلیک پلی ال ،با درصد گروه های هیدروکسیل متفاوت و ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰ تن آغاز به کار کرد.

    هم اکنون این شرکت با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و با بهره گیری از نیروهای متخصص از دانشگاه های برتر صنعتی ودارای سال ها تجربه کار در صنایع رنگ و رزین کشور، سعی در ارتقای کیفیت تولیدات وبا مشاوره های صنعتی به مصرف کنندگان تولیدات شرکت ، سعی در جلب رضایت مستمر مشتریان خود داشته و به اجرای پروژه های تکمیلی دیگر در راستای توسعه صنعت رزین سازی ایران می اندیشد.

    شرکت سوبرانکو در سال ۹۵ برای سومین سال متوالی با حضوری پر رنگ در نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران توانسته است ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با صاحبان صنایع رنگ و رزین برقرارنماید .

    بستن
محصولات
رزین بیندر چاپ پارچه
رزین پلی استر غیراشباع
رزین همو پلیمر وینیل استات
رزین کوپلیمر وینیل استات
رزین کوپلیمر اکریلیک استایرن
رزین اکریلیک ترمو پلاست
رزین اکریلیک پلی اُل