ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
مجتمع تحقيقاتی آزمايشگاهی اراک شيمی
  • تعداد بازدید : ۱۴۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک -قطب صنعتی حاجی آباد -خیابان صنعت
  • درباره ما : مجتمع تحقيقاتي آزمايشگاهي اراك شيمي در سال ۱۳۶۰ توسط گروهي از مهندسين مجرب در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است و افتخار دارد با حضور مستمر در عرصه صنعت و توليد كشور و با خدمت رساني به ارگانهاي دولتي و خصوصي و كارخانجات بزرگ و كوچك بعنوان بخشي فعال در گستره صنعت كشور فعاليت مينمايد. اين شركت اولين توليد كننده انواع كاغذهاي PH در ايران ميباشد و كاغذهاي PH توليد اين شركت بر اساس نامه ۱۷۶/ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجتمع تحقيقاتي آزمايشگاهي اراك شيمي در سال ۱۳۶۰ توسط گروهي از مهندسين مجرب در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است و افتخار دارد با حضور مستمر در عرصه صنعت و توليد كشور و با خدمت رساني به ارگانهاي دولتي و خصوصي و كارخانجات بزرگ و كوچك بعنوان بخشي فعال در گستره صنعت كشور فعاليت مينمايد.

    اين شركت اولين توليد كننده انواع كاغذهاي PH در ايران ميباشد و كاغذهاي PH توليد اين شركت بر اساس نامه ۱۷۶/۰۶/۴۰۲ سازمان پژوهش هاي صنعتي ايران مورد آزمايش قرار گرفته و عنوان نوآوري كسب نموده است.
    انواع تيترازول هاي توليد اين مجتمع كه در عمل تيتراسيون مورد استفاده قرار ميگيرد در آزمايشگاه رفرانس وزارت بهداشت و آموزش پزشكي مورد آزمايش قرار گرفته و دقت و كيفيت آنها بر اساس نامه ۱۷۱۷۱، مورد تاييد قرار گرفته است.
    این شرکت اولين توليد كننده انواع كيتهاي آزمايش و آناليز عناصر موجود در آب می باشد.

    بستن
محصولات
كيت اندازه گيري سختي كل
كيت اندازه گيري كلسيم
كيت كلروPH