ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دکتر شریعتی-بالاتر از پل سید خندان-روبروی پارک شریعتی-کوچه شهید ذکائی-پلاک ۳۵-ساختمان رنگچی
  • درباره ما : مجموعه رنگ چی شیمی در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را به شکل سنتی در بازار تهران به عنوان یک واحد تامین کننده مواد اولیه صنایع رنگ, پلاستیک, نساجی, چاپ و ساختمان آغاز نمود. در شهریورماه ۱۳۷۹ شرکت با توجه به اعتماد مشتریان خود و همراه با اندوخته های دو دهه قبل خود با رشدی قابل توجه روبرو گردید و در این راستا و در جهت ارائه سرویس های بهتر و کاراتر به مشتریان، رویه خود را در امور بازرگانی تغییر داد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه رنگ چی شیمی در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را به شکل سنتی در بازار تهران به عنوان یک واحد تامین کننده مواد اولیه صنایع رنگ, پلاستیک, نساجی, چاپ و ساختمان آغاز نمود. در شهریورماه ۱۳۷۹ شرکت با توجه به اعتماد مشتریان خود و همراه با اندوخته های دو دهه قبل خود با رشدی قابل توجه روبرو گردید و در این راستا و در جهت ارائه سرویس های بهتر و کاراتر به مشتریان، رویه خود را در امور بازرگانی تغییر داد و ادامه آن را در قالبی جدید و با رویکردهای جدید آغاز نمود و در اولین گام شرکت بازرگانی رنگ چی شیمی را به صورت یک شرکت تاسیس نمود. در همین راستا شرکت موفق به اخذ اولین نمایندگی رسمی خود گردید و در کنار صنعت با نگاهی به آینده به حرکت خود ادامه داد. امروزه شرکت رنگ چی شیمی با بیش از ۳۰ سال تجربه در این صنعت دیگر نامی شناخته شده و قابل اعتماد در صنایع مختلف می باشد و از این رو هم تامین کنندگان بزرگ مواد اولیه و ماشین آلات در دنیا و هم مصرف کنندگان نهایی و صاحبان صنایع در داخل کشور با اطمینان با این شرکت همکاری می نمایند.

    امروزه این شرکت افتخار دارا بودن نمایندگی چندین شرکت اروپایی و آسیایی معتبر جهان را در صنایع مختلف دارد و از طرفی نیز با دیگر شرکتهای بزرگ تامین کننده مواد اولیه رابطه ای نزدیک و تنگاتنگ دارد. با اتکا به خداوند متعال و به پشتوانه تجارب گذشته و همکاری صاحبان صنایع این شرکت هر روزه گامی مثبت در جهت ارتقاء سطح خدمات خود بر می دارد.

    بستن
محصولات
رنگدانه های معدنی
رنگدانه های آلی
دی اکسید تیتانیوم