ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -شهرک صنعتی عباس آباد- خیابان افرا -پلاک ۷۲۷
  • درباره ما : شرکت کامل رنگ شکیبا با هدف تولید انواع رنگها و پوششهای صنعتی ، اتومبیلی ، دریایی ، ترافیکی ،ساختمانی ، کفپوش و انواع تینر در سال ۱۳۷۱ در کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص کرج با دریافت مجوز از صنایع استان تهران تأسیس گردیده است . با توجه به نوع نگرش و دیدگاه مدیران و اعتقاد به خرد جمعی و انجام کار کارشناسی و با بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی و با کمک متخصصین کارآمد و استفاده از دانش فنی روز موفق ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کامل رنگ شکیبا با هدف تولید انواع رنگها و پوششهای صنعتی ، اتومبیلی ، دریایی ، ترافیکی ،ساختمانی ، کفپوش و انواع تینر در سال ۱۳۷۱ در کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص کرج با دریافت مجوز از صنایع استان تهران تأسیس گردیده است .

    با توجه به نوع نگرش و دیدگاه مدیران و اعتقاد به خرد جمعی و انجام کار کارشناسی و با بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی و با کمک متخصصین کارآمد و استفاده از دانش فنی روز موفق به تولید و عرضه انواع رنگها در زمینه های مختلف گردید .

    در سال ۱۳۸۸ مدیران ارشد شکیبا ایجاد یک واحد تولیدی با استفاده از تکنولوژیهای برتر( در پروسه تولید و نیز تکنولوژی نانو ) را در سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق این مهم اقدام به طراحی و ساخت کارخانه ای به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی عباس آباد در حدفاصل تهران – سمنان نمود . و در سال ۱۳۹۰ با توان تولیدی روزانه ۲۵ تن انواع رنگهای صنعتی به بهره برداری رسید .

    شرکت رنگسازی شکیبا با سرلوحه قراردادن شعار تولید و تحقیق و توسعه در کنار هم امیدوار و مصمم است که با ارائه کیفیت بهتر و محصولات جدیدتر در خدمت صنایع داخلی و خارجی باشد .

    بستن
محصولات
رنگ نما
رنگ اکرلیک براق
رنگ پلاستیک
رنگ پلاستیک 2
رنگ روغنی براق
روغنی مات
آستر پوشش زیرین
ضد زنگ آلکیدی
رنگ های آستری اتيل سيليکات
آستر كوره اي الكيد ملامين
رنگ بيتومينه مشكي
رنگ اکرلیکی جدولی پایه آب
ترافیک تک جرئی
ترافیک دو جرئی
جدولی آلکیدی
آستري آنتي استاتيك پايه حلالي مشكي
بتونه اپوكسي پلي آمين
پرايمر بتون اپوكسي پلي آمين
روكش اپوكسي پلي آمين