ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/watch?v=7yzE1mVCICg&feature=youtu.be
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۴ بزرگراه شهید لشکری-روبروی سایپا دیزل
  • درباره ما : صنعت قفسه در ایران در سال ۱۳۳۲ و توسط مرحوم حاج محمد حسین جابر انصاری بنیان گذارده شده است. در طی سالهای طولانی گذشته، دژپاد موفق گردید تا پا به پای توسعه صنعتی ایران، خدمات و محصولات خود را در سطح پروژه های ملی و منطقه ای عرضه نماید تا جایی که هم اکنون میلیونها متر مربع از انبار های واحدهای صنعتی، خدماتی و اداری (در عرصه های نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی لوازم خانگی، غذایی، دارویی، بهدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنعت قفسه در ایران در سال ۱۳۳۲ و توسط مرحوم حاج محمد حسین جابر انصاری بنیان گذارده شده است. در طی سالهای طولانی گذشته، دژپاد موفق گردید تا پا به پای توسعه صنعتی ایران، خدمات و محصولات خود را در سطح پروژه های ملی و منطقه ای عرضه نماید تا جایی که هم اکنون میلیونها متر مربع از انبار های واحدهای صنعتی، خدماتی و اداری (در عرصه های نفت، گاز، پتروشیمی، خودروسازی لوازم خانگی، غذایی، دارویی، بهداشتی و...) در ایران و ۲۶ کشور جهان به انواع سیستم های نگهداری دژپاد تجهیز شده اند. در همین راستا کسب گواهینامه های معتبر جهانی، افتخارات دژپاد را تکمیل کرده است. مجموع این عوامل باعث گردیده که واژه "قفسه دژپاد" کلمه مرسوم این صنعت گردد.
    شرکت دژپاد (سهامی خاص) با بیش از شصت سال پیشینه مثبت، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستمهای نگهداری مواد وکالا (انواع قفسه بندی) در ایران و خاورمیانه، رسالت مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین، نصب و ارائه راه حلهای تمام عیار در طیفی وسیع از یک دستگاه قفسه ساده مشبک تا بزرگترین و پیچیده ترین انبارهای تمام اتوماتیک(AS/RS) را بر عهده دارد. شرکت دژپاد با برخورداری از متخصصین مجرب و بهره مندی از دانش روز دنیا، توانایی ارائه راه حل های تمام عیاری دارد که نه تنها حل مشکلات امروز بلکه برآورده ساختن نیازهای آتی سازمان را تضمین می نماید.
    از ویژگی بارز راه حلهای ما ،کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی در زمان بهره برداری است. این خود سبب می شود تا دوره بازگشت سرمایه گذاری ها بسیارکوتاه گردیده و طرحها کاملا اقتصادی باشند. گستره وسیع خدمات شرکت دژپاد منطبق برتمامی فعالیتهای لجستیک درون بنگاهی است که ازتخلیه مواد و کالای ورودی شروع میشود و با فعالیتهای نگهداری و جابجایی آنها ادامه مییابد و در نهایت با ارسال محصولات به پایان میرسد.

    بستن
محصولات
قفسه بندی پالت راکت
قفسه بندی راهرو باریک
قفسه بندی راک دو عمقی
قفسه بندی خود راهرو
قفسه بندی بازویی
قفسه بندی کفپوشدار سنگین
قفسه بندی کفپوشدار سبک
قفسه بندی مشبک
قفسه بندی دفتری
قفسه بندی موبایل راک
قفسه بندی شاتل درایوین
قفسه بندی خودجریان
قفسه بندی خودتغذیه
قفسه بندی خودبرگشت
قفسه بندی بایگانی متحرک
انبار خودسوله
قفسه بندی فروشگاهی
نیم طبقه مزنین
پالت مسطح
باکس پالت
پالت بشکه
پالت لاستیک
پالت تراک
پالت تراک دستی DX-DB
ریچ استکر برقی تعادلی DX-CPD15R
پالت تراک برقی
استکر نیمه برقی
بالابر