ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان مولوی -ایستگاه باغ فردوس -پاساژ حافظ -پلاک ۳۱
  • درباره ما : تینیک یک شرکت دوست دار محیط زیست در زمینه تولید و تهیه کاغذ A۴ با الیاف نیشکر و چوب گیاه اکالیپتوس هستیم. هدف ما تولید کاغذ بدون قطع حتی یک درخت است. میخواهیم به امید خدا و یاری شما دوستان عزیز روش های قدیمی تهیه کاغذ اعم از قطع درختان, از بین بردن فضای سبز و جنگل ها را از بین ببریم. هدف تین تجارت نیک گسترش شعار نه به قطع درختان است. اگر بخواهیم همواره برای تولید کاغذ از روش های سنتی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تینیک یک شرکت دوست دار محیط زیست در زمینه تولید و تهیه کاغذ A۴ با الیاف نیشکر و چوب گیاه اکالیپتوس هستیم. هدف ما تولید کاغذ بدون قطع حتی یک درخت است. میخواهیم به امید خدا و یاری شما دوستان عزیز روش های قدیمی تهیه کاغذ اعم از قطع درختان, از بین بردن فضای سبز و جنگل ها را از بین ببریم.

    هدف تین تجارت نیک گسترش شعار نه به قطع درختان است. اگر بخواهیم همواره برای تولید کاغذ از روش های سنتی و قدیمی استفاده کنیم در آینده ای نه چندان دور قطعا شاهد عواقب آن خواهیم بود پس از همین امروز باید برای آینده تصمیم بگیریم و روش های نوین و جدیدی را بسازیم. پس از اینکه دریافتیم برای تولید کاغذ سالانه ۱۵ میلیون تن درخت قطع میشود قطعا به دنبال روش جایگزین بودیم. حفظ جنگل ها و درخت ها مهم ترین هدف تین تجارت نیک است پس وقت این رسیده است که روش های قدیمی را گنار گذاشته و به دنبال ایده ی جدیدی باشیم. مهندسین تینیک پس از تحقیق و آزمایش های فراوان درباره ی تولید کاغذ A۴ بدون استفاده از هرگونه چوب دریافتند که می توانند با استفاده از الیاف نیشکر و چوب اکالیپتوس خمیر کاغذ درست بکنند. پس از آزمایشات گستره متوجه شدند که کاغذی که با خمیر الیاف نیشکر و چوب اکالیپتوس تهیه می شود نسبت به کاغذی که با خمیر چوب درست میشود در برابر نوشتن و حتی پاره شدن مقاوم تر است.

    بدین ترتیب ایده اولیه تولید کاغذ A۴ بدون استفاده از هرگونه چوب درخت شکل گرفت و تین تجارت نیک با استفاده از خمیر کاغذ متشکل از الیاف نیشکر و چوب اکالیپتوس به تولید انبوه در زمینه تولید کاغذ رسید و توانست کاغذ های خود را با کیفیت بالا وارد بازار کند.

    شرکت ما با مهندسین و کارشناسان ماهر خود در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده و تولید کاغذ مرغوب کرده است. تولیدات کاغذ A۴ ما بدون پرز و حتی خاک کاغذ است. کارشناسان ما اهمیت تولید کاغذ بدون پرز و خاک را به خوبی درک کرده اند و تصمیم گرفتند کاغذی مرغوب و با کیفیتی را تولید و مشتریان عزیز عرضه کنند.

    تین تجارت نیک یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده در زمینه تهیه و توزیع کاغذ است. ما تصمیم گرفتیم تا کار خود را به حدی گسترش دهیم که دیگر برای تهیه کاغذ هیچ درختی آسیب نبیند و این هدیه ارزشمند را به آیندگان هدیه دهیم.
    کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز در سراسر کشور هستند. کافیست در صورت هرگونه سوال و پرسش به واتس آپ و یا تماس با ما مراجعه نمایید.

    حمایت شما از تین تجارت نیک قطعا باعث حمایت از جنگل ها خواهد بود. اگر دوست دار محیط زیست هستید با خرید کاغذ A۴ ما را حمایت کنید.

    حتی سعی کرده ایم در زمینه تولید بسته بندی کاغذ های خود نسبت به دیگر برند ها از ویژگی های برتری همچون نخ آسان باز شو و بسته بندی ضدآب و ضد گرد و غبار استفاده کنیم.

    مهندسین تینیک همواره به دنبال تولید محصول با کیفیت هستند پس تینیک را در این زمینه همراهی کنید. جهت دیدن محصولات به صفحه خرید کاغذ A۴ مراجعه کنید.

    بستن
محصولات
کاغذ HiTree
وکیوم کاغذ HiTree
کارتن کاغذ HiTree