ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اتوبان آزادگان جنوب-احمدآباد مستوفی-میدان پارسا-شهرک صنعتی بهسازی
  • درباره ما : مبل هنر با سابقه ای طولانی در زمینه تولیدات مبلمان ولوازم اداری عرضه کننده مبلمان با استفاده از فوم سرد می باشد.آنچه که در پروسه تولید فوم مبل هنر بعنوان سرلوحه قرار گرفته راحتی،زیبایی،دوام و در نهایت کیفیت برتر تولیدات بوده که بتواند رضایت خاطر شما خریدار گرامی را فراهم آورد. نظرات،خواسته ها و انتظارات مشتریان برای ما از احترام ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را در جهت تامین، جلب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مبل هنر با سابقه ای طولانی در زمینه تولیدات مبلمان ولوازم اداری عرضه کننده مبلمان با استفاده از فوم سرد می باشد.آنچه که در پروسه تولید فوم مبل هنر بعنوان سرلوحه قرار گرفته راحتی،زیبایی،دوام و در نهایت کیفیت برتر تولیدات بوده که بتواند رضایت خاطر شما خریدار گرامی را فراهم آورد.

    نظرات،خواسته ها و انتظارات مشتریان برای ما از احترام ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را در جهت تامین، جلب اعتماد و خوشنودی مشتریان خود بکار خواهیم بست و دراین راستا خود را متعهد به تولید و تحویل محصول مطابق با تعهدات تلویحی و پذیرفته شده از جمله کیفیت،کمیت،بسته بندی،قیمت و زمان تحویل میدانیم.

    ما مفتخریم که در حفظ کیفیت، راحتی و زیبایی به عنوان صنعت پیشرو شناخته شده هستیم. مبلمان به گونه ای طراحی شده است که هم راحت باشد و هم بادوام. ما از هیچ کوششی در جهت ارضاء انتظارات مشتریان در مورد کیفیت محصولات تولیدی مان دریغ نخواهیم کرد. از شما بابت انتخاب و خرید مبلمان و دیگر محصولات فوم مبل هنر تشکر میکنیم.

    بستن