ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- سهروردی شمالی- نبش آپادانا
  • درباره ما : شركت رابو تجارت آریایی توليد كننده کودهای کشاورزی و توزیع کننده نهاده های كشاورزي توسط گروهي از فعالان صنعت با انگيزه نوآوري و تکیه بر تجربیات ارزشمند خود و بهکارگیری دانش روز در عرصه کشاورزي با هدف آباد سازي ايران بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری رابو و با رعایت تمامی اصول کارشناسی و ضوابط قانونی وارد بازار کشاورزی ایران نموده است.همان طور که میدانیم خا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت رابو تجارت آریایی توليد كننده کودهای کشاورزی و توزیع کننده نهاده های كشاورزي توسط گروهي از فعالان صنعت با انگيزه نوآوري و تکیه بر تجربیات ارزشمند خود و بهکارگیری دانش روز در عرصه کشاورزي با هدف آباد سازي ايران بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری رابو و با رعایت تمامی اصول کارشناسی و ضوابط قانونی وارد بازار کشاورزی ایران نموده است.
    همان طور که میدانیم خاک ها در اثر تداوم برداشت محصول، از نظر عناصر غذایی و مواد معدنی فقیر میشوند و از کودها به عنوان ابزاری برای نیل به حداکثر تولید در واحد سطح استفاده میشود. ولی مصرف کود باید بتواند علاوه بر بهبود کیفیت محصولات کشاورزی و افزایش عملکرد تولید در هکتار و ضمن آلوده نکردن محیط زیست، سلامت انسان و دام را تامین کند.
    بدیهی است تجمیع دانش و تجربه در امر کشاورزی سبب پیشبرد هرچه بهتر تولید در این صنعت شده و رابو با شعار مصرف بهینه نهاده های کشاورزی خواستار عملی شدن این هدف بزرگ است. باشد که با مصرف درست و آگاهانه نهاده های کشاورزی هم باعث تولید محصولاتی با عملکرد و کیفیت بالا شویم و هم باعث حاصلخیزی زمین های زیر کشت سرزمینمان گردیم.
    در همین راستا رابو از بدو فعالیت خود سعی بر عرضه محصولاتی با کیفیت بالا، خدمات فروش کارشناسی شده و بسته بندی اصولی و صحیح داشته تا بتواند با جلب رضایت مشتریان که اصلی ترین سرمایه ما محسوب میگردند، سهمی از بازار کودهای شیمیایی کشور را در دست گیرد.
    ما براین باوریم که با تلاش و کوشش رابو در کنار کشاورزان عزیز با مصرف بهینه کود و سایر نهاده های کشاورزی موجب تقویت امنیت غذایی گردیم چرا که رابطه تنگاتنگی بین خاک سالم، گیاه سالم و انسان سالم وجود دارد بنابراین تلاش خواهیم نمود تا بتوانیم گامی کوچک در رشد و توسعه صنعت کشاورزی ایران عزیزمان برداریم.

    بستن
محصولات
سولفات پتاسیم (کاملا محلول در آب)
سولفات آهن
سولفات روی
سولفات مس
سوپرفسفات ساده (SSP)
فسفات آمونیوم گرانوله غنی شده با آهن (GAP)
گوگرد میکرونیزه
گوگرد گرانول ( بنتونیتی )
پلت مرغی (Ferti Hen)
سولفات پتاسیم (کاملا محلول در آب)
سولفات آهن
سولفات روی
سولفات مس
سوپرفسفات ساده (SSP)
گوگرد میکرونیزه
گوگرد گرانول ( بنتونیتی )
پرلیت
کوکوپیت ( سریلانکا )
اسید سولفوریک