ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان فرشته (شهید فیاضی ) -کوچه بیدار برج جم-پلاک ۵-طبقه ۴-واحد ۲۴
  • درباره ما : هلدینگ خوش گروپ با سه زیر مجموعه خوش شیمی تجارت ، خوش شیمی فارمد و هرمس شیمی فارمد از سال ۱۳۹۳ با مجوز فعالیت از سازمان غذا و دارو در زمینه واردات مواد اولیه دارویی، غذایی و آرایشـی – بهداشتی مشغول به فعالیت می باشد. بیش از دو دهه تجربه مدیران این شرکت در زمینه واردات مواد اولیه کارخانجات دارویی و غذایی و عرضه آن به بازار، همچنین تامین به موقع و ارائه قیمت های مناسب، موجبات کسب اعت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هلدینگ خوش گروپ با سه زیر مجموعه خوش شیمی تجارت ، خوش شیمی فارمد و هرمس شیمی فارمد از سال ۱۳۹۳ با مجوز فعالیت از سازمان غذا و دارو در زمینه واردات مواد اولیه دارویی، غذایی و آرایشـی – بهداشتی مشغول به فعالیت می باشد. بیش از دو دهه تجربه مدیران این شرکت در زمینه واردات مواد اولیه کارخانجات دارویی و غذایی و عرضه آن به بازار، همچنین تامین به موقع و ارائه قیمت های مناسب، موجبات کسب اعتماد مشتریان بعنوان اصلی ترین سرمایه این هلدینگ گردیده است.

    این مجموعه در زمینه همکاری با برند های Wilmar مالزی، Iffco مالزی، KLK مالزی، Roquette فرانسه، Cargill آلمان، Maize Products و GULSHAN هند، SKC کره جنوبی و San Fu تایوان از طریق شرکت Diplomat International FZCO. امارات که از سال ۲۰۰۴ در زمینه واردات مواد اولیه به کشور فعالیت دارد. شایان ذکر است تمامی آنالیزها و مشخصات فنی محصولات ارائه شده مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد.

    بستن
محصولات
گلیسیرین
پروپیلن گلایکول
متیل پارابن
پروپیل پارابن