ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید بهشتی ( عباس آباد ) - خیابان سرافراز -خیابان هفتم - پلاک ۱ ( برج آژند نور ) -طبقه ۲-واحد ۲۴
  • درباره ما : شرکت پارت پولاد ( سهامی خاص ) با شماره ۳۸۷۵۸۱ در اداره ثبت شرکتهای تهران و پروانه بهره برداری به شماره ۶۲۳۰۵ از وزارت صنایع و معادن ، در زمینه تولید درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی فعال میباشد.با عنایت به اینکه ماشین آلات پارت پولاد از نوع فول اتوماتیک از شرکت الوماتک آلمان میباشد ، محصولات تولیدی به لحاظ کیفیت ساخت دارای بالاترین دقت در تولید درب و پنجره میباشد ، لذا مفتخریم بعرض ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارت پولاد ( سهامی خاص ) با شماره ۳۸۷۵۸۱ در اداره ثبت شرکتهای تهران و پروانه بهره برداری به شماره ۶۲۳۰۵ از وزارت صنایع و معادن ، در زمینه تولید درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی فعال میباشد.
    با عنایت به اینکه ماشین آلات پارت پولاد از نوع فول اتوماتیک از شرکت الوماتک آلمان میباشد ، محصولات تولیدی به لحاظ کیفیت ساخت دارای بالاترین دقت در تولید درب و پنجره میباشد ، لذا مفتخریم بعرض هموطنان عزیز برسانیم که این شرکت بعنوان اولین و تنها تولید کننده درب و پنجره در کشور عزیزمان میباشد که موفق به دریافت گواهینامه کیفیت بین المللی "ift" از موسسه بین المللی " Roseheim " کشور آلمان گردیده است که یکی از مهمترین گواهینامه های کیفیت در سطح بین المللی بخصوص در امر صادرات میباشد . به این امید که خدمتی شایسته به کشور و هموطنان عزیزمان انجام داده باشیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه فنی مرکز تحقیقات
گواهینامه بین المللی کیفیت ift
محصولات
سیستم های upvc
سیستم های آلومینیومی
سیستم فیس کپ (Face Cap)
سیستم فریم لس (Frame Less)