ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-۵۰۰ متری غرب شهر گلوگاه
  • درباره ما : شرکت ۷۰۱ بردنا تولید کننده انواع لوازم خانگی شامل (انواع یخچال فریزر – انواع اجاق گاز – لباسشویی – جارو برقی) در ایران می باشد که در سال ۱۳۷۶ در استان مازندران – شهرستان گلوگاه به بهره برداری رسید. این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان اقدام به تولید کالاو لوازم خانگی نموده است و این کالاها را با قیمتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند. از طرف دیگر وجود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ۷۰۱ بردنا تولید کننده انواع لوازم خانگی شامل (انواع یخچال فریزر – انواع اجاق گاز – لباسشویی – جارو برقی) در ایران می باشد که در سال ۱۳۷۶ در استان مازندران – شهرستان گلوگاه به بهره برداری رسید. این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان اقدام به تولید کالاو لوازم خانگی نموده است و این کالاها را با قیمتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند. از طرف دیگر وجود سرویس و خدمات پس از فروش رایگان به همراه ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش گسترده این شرکت را به عنوان یک پیشگام در ارائه خدمات و سرویس های ویژه به مشتریان خود و به همگان معرفی نموده است.
    لازم به ذکر است شرکت ۷۰۱ بردنا در سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۹ به عنوان کار آفرین برتر شناخته شده است و همچنین دارای گواهینامه استاندارد بین المللی Iso ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کیفیت می باشد.
    مشتری و جایگاه او در باور فرهنگی ۷۰۱ بَردِنا

    بستن
محصولات
یخچال فریزر مدل RF14+2
یخچال مدل R126
یخچال مدل R85
یخچال فریزر مدل RF22
اجاق گاز صفحه ای مدل GA538
اجاق گاز صفحه ای مدل GA537
لباسشویی تک قلوی 6 کیلویی
لباسشویی دو قلو 7کیلویی
لباسشویی دو قلو 9کیلویی
لباسشویی دو قلو 9/5کیلویی
لباسشویی مدل 10/7کیلویی
اجاق گاز رومیزی مدل 303
اجاق گاز رومیزی مدل 323
اجاق گاز فردار مدل 4137
اجاق گاز فردار مدل 4138
اجاق گاز پروفیلی مدل240
اجاق گاز پروفیلی مدل140
اجاق گاز پروفیلی مدل235
اجاق گاز پروفیلی مدل 360