ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان توحید - خیابان پرچم - پلاک ۹۱
  • درباره ما : با توجه به جمعیت ایران و تقاضای رو به رشد این کشور برای توسعه منابع غذایی در دهه ۶۰، شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ با هدف تولیدات کشاورزی، دامداری و ماشین آلات جوجه کشی تاسیس شد.در مردادماه ۱۳۶۴ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با کمک مهندسین با تجربه و حمایت مدیران شروع به تولید ماشین های شیردوشی سیار کردند که عرضه این محصول در بازارهای داخلی موفق آمیز بوده است.با تو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به جمعیت ایران و تقاضای رو به رشد این کشور برای توسعه منابع غذایی در دهه ۶۰، شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ با هدف تولیدات کشاورزی، دامداری و ماشین آلات جوجه کشی تاسیس شد.
    در مردادماه ۱۳۶۴ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با کمک مهندسین با تجربه و حمایت مدیران شروع به تولید ماشین های شیردوشی سیار کردند که عرضه این محصول در بازارهای داخلی موفق آمیز بوده است.
    با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور در سال ۱۳۶۸، شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی شروع به تولید سیستم های شیردوشی ثابت نمود.
    animation

    در سال ۱۳۷۲ این شرکت اقدام به عقد قرارداد همکاری با شرکت شرینگ اسکاتلند نمود.
    در سال ۱۳۷۵ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، تولید ماشین های جوجه کشی با تکنولوژی بالا را با همکاری شرکت Petersime بلژیک شروع نمود.
    با توجه به تقاضای مشتریان، این شرکت تصمیم گرفت به منظور رشد و استاندارد سازی و بدست آوردن دانش فنی، قرارداد انتقال تکنولوژی را با شرکت وستفالیا که پیشگام در تولید تجهیزات شیردوشی در دنیا می باشد را منعقد نماید.
    در سال ۱۳۸۲ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی به شرکت سهامی عام تبدیل شد.
    در سال ۱۳۸۴ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی برای فروش و توزیع ماشین های فیدر میکسر در سایزهای مختلف، قرارداد نمایندگی انحصاری را با شرکت اسگاریبالدی ایتالیا منعقد نمود.
    در سال ۱۳۸۵ بین شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و شرکت بزرگ وستفالیا سرژ قرارداد جدید نمایندگی انحصاری تمدید گردید.
    در سال ۱۳۸۶ شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی قرارداد انحصاری حمایت از کارخانه های جوجه کشی داخلی وتوسعه بازار را با شرکت جیمز وی در ایران منعقد نمود.
    در سال ۱۳۸۷ برای اتوماسیون کارخانه های جوجه کشی بین این شرکت و شرکت ویسکن هلند قراردادی منعقد گردید.
    در حال حاضر با توجه به قرارداد انحصاری شرکت GEA کلیه لوازم و قطعات و دستگاههای شیردوشی به صورت مستقیم از آلمان و اوریجینال وارد ایران میگردد.
    این شرکت موفق به عقد قرارداد جدیدی با شرکت CONEWANGO گردید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه