ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : گروه تولیدی و صنعتی کاج در سال ۱۳۸۲ در زمینه فروش انواع ماشین آلات تولید ظروف کاغذی و همچنین تولید و عرضه انواع محصولات ظرئف کاغذی شامل: انواع لیوان کاغذی،انواع پیش دستی و بشقاب کاغذی و ...... با توکل به خداوند و بهره جستن ازکادری متخصص و با تجربه فعالیت خود را آغاز نموده است .همچنین با اخذ نمایندگی از شرکت های تولید کننده انواع ماشین آلات ظروف کاغذی از کارخانجات LBZ, VICTORY,OBANG,VALAN ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی و صنعتی کاج در سال ۱۳۸۲ در زمینه فروش انواع ماشین آلات تولید ظروف کاغذی و همچنین تولید و عرضه انواع محصولات ظرئف کاغذی شامل: انواع لیوان کاغذی،انواع پیش دستی و بشقاب کاغذی و ...... با توکل به خداوند و بهره جستن ازکادری متخصص و با تجربه فعالیت خود را آغاز نموده است .
    همچنین با اخذ نمایندگی از شرکت های تولید کننده انواع ماشین آلات ظروف کاغذی از کارخانجات LBZ, VICTORY,OBANG,VALANG که از بهترین و معروفترین شرکت های سازنده ماشین آلات ظروف کاغذی می باشد .
    در زمره شرکت های معتبر و فروشنده مستقیم ماشین آلات تولید ظروف کاغذی می باشد ضمنا شرکت در بخش پشتیبانی ،خدمات ، تامین قطعات ، انواع ماشین آلات ظروف کاغذی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    محصولات و دستگاههای مورد فعالیت شرکت :
    این گروه صنعتی تولیدی علاوه بر فروش انواع ماشین آلات تولید ظروف کاغذی از برندهای LBZ, VICTORY,OBANG,VALANG بعنوان نماینده مستقیم فروش با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه، در زمینه تولید و عرضه انواع ظروف کاغذی شامل انواع لیوان کاغذی در حجم های ۱۸۰ – ۲۲۰ ۳۶۰- ۴۸۰ CC و لیوان های پاپ کرون در حجم های مختلف ، تولید انواع پیش دستی و بشقاب چهارگوش متناسب با سفارش و طرحهای مورد نظر مشتری از بهترین مواد کاغذی کره ای و چینی با چاپ باکیفیت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

    مزایا و پشتیبانی :
    تمامی دستگاههای موجود و مورد عرضه این شرکت علاوه بر ضمانت فروش یکساله دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات می باشد.
    خدمات دیگر این شرکت :
    ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ،نصب و راه اندازی انواع دستگاههای تولید ظروف کاغذی و تامین قطعات یدکی مورد نیاز آنها می باشد
    این شرکت با بهره جستن از کادرو تکنیسین متخصص و با تجربه در اسرع وقت جهت تعمیر و راه اندازی انواع ماشین آلات ظروف کاغذی در خدمت این صنعت می باشد
    همچنین در زمینه قبول انواع سفارش تولید انواع ظروف کاغذی شامل:
    انواع پاپ کروندر حجم و اندازه های مختلف و بنا به نوع سلیقه و رنگ مشتری و انواع بشقاب و پیش دستی چهارگوش با طرح و ابعاد دلخواه مشتری در حداکثر ۲۴ ساعت سفارش مشتری را تحویل می نمایید .

    بستن
محصولات
تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی
لیوان کاغذی تبلیغاتی
لیوان کاغذی در طرح عمومی- طرح گل
لیوان کاغذی - طرح بنفش
ماشین آلات یکبار مصرف کاغذی
ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی
تولید کننده ماشین آلات صنعتی لیوان کاغذی
ماشین آلات صنعتی ظروف کاغذی
دستگاه تولید پیش دستی کاغذی