ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان انقلاب-خيابان ابوريحان-خيابان روانمهر-پلاك ۴۶
  • درباره ما : شرکت اینکو فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در شهر اربیل کشور عراق به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت آمریکایی ویستا سیستم آغاز کرد. محصولات این شرکت در زمینه انواع تابلوهای اعلانات و راهنمای اداری میباشد. اینکو در سال ۱۳۹۵ تصمیم به ارتقا سطح کیفی محصولات آموزشی و اداری گرفت. در این راستا با همکاری طراحان مستعد اقدام به تولید گِلَس بُرد (تخته وایت برد شیشه ای) نمود. این مجموعه امید دا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اینکو فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در شهر اربیل کشور عراق به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت آمریکایی ویستا سیستم آغاز کرد. محصولات این شرکت در زمینه انواع تابلوهای اعلانات و راهنمای اداری میباشد.

    اینکو در سال ۱۳۹۵ تصمیم به ارتقا سطح کیفی محصولات آموزشی و اداری گرفت. در این راستا با همکاری طراحان مستعد اقدام به تولید گِلَس بُرد (تخته وایت برد شیشه ای) نمود.

    این مجموعه امید دارد بتواند گام بلندی در مسیر بهبود کیفیت تولیدات داخلی بردارد. محصولات این شرکت صد در صد مشابه نمونه خارجی آن بوده و افتخار ما این است به جای وارد کردن محصولات خارجی، نمونه آن را با اتکا به توانمندیهای خود تولید کرده ایم.

    بستن
محصولات
گلس برد سوپركلير
گلس برد پرتابل ابعاد 90*170
گلس برد برنامه ریزی
گلس برد فانتزی اینکو
انواع تخته وایت برد شیشه ای
نگهدارنده های مخصوص جهت نگهداری ماژیک ها
حروف و اعداد مغناطیسی
آهنربا
ماژیک تخته وایت برد