ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
کارخانه تولید ماشین آلات کشاورزی سورین صنعت
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اهواز - کیلومتر ۵ جاده اهواز _خرمشهر - کوچه پمپ بنزین هاشمی - پشت بار انداز فولاد
  • درباره ما : کارخانه تولید ادوات کشاورزی سیاه پلو به عنوان یکی از اولین واحدهای تولید ادوات کشاورزی در جنوب ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ آغاز نموده است.تولید ماشین آلات با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت ارتباط کارکنان مجرب با ماشین آلات پیشرفته و مواد خام با کیفیت ، منجر به یک ترکیب ایده آل برای تولید ماشین آلات با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت شده است.تولید محصولات جدید همگام با صنعت و تکنولو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه تولید ادوات کشاورزی سیاه پلو به عنوان یکی از اولین واحدهای تولید ادوات کشاورزی در جنوب ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ آغاز نموده است.
    تولید ماشین آلات با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت

    ارتباط کارکنان مجرب با ماشین آلات پیشرفته و مواد خام با کیفیت ، منجر به یک ترکیب ایده آل برای تولید ماشین آلات با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت شده است.
    تولید محصولات جدید همگام با صنعت و تکنولوژی اروپا

    با توجه به موقعیت جغرافیایی و شیوه های نوین صنعت کشاورزی ، به ویژه مکانیزاسیون ، تیم مهندسی کارخانه اقدام به تولید محصولات جدید همگام با صنعت و تکنولوژی اروپا نموده است.
    معرفی شرکت

    کارخانه تولید ماشین آلات کشاورزی سیاه پلو به عنوان یکی از اولین واحدهای تولید ادوات کشاورزی در جنوب ایران ، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ با اخذ پروانه ی بهره برداری به شماره ص ۵ ردیف ۱۳۴۴/۱۰/۱۸-۹ از وزارت صنایع وقت ایران آغاز نموده است.

    محصولات این واحد تولیدی به سه دسته : دیسک های آفست کششی و سوارشونده(در سه نوع) و ادوات خاک ورزی مانند زیرشکن و تریلرهای کشاورزی با ظرفیت خالص ۳/۵ الی ۱۸ تن تقسم بندی می شوند.

    با توجه به موقعیت جغرافیایی و شیوه های نوین صنعت کشاورزی ف به ویزه مکانیزاسیون ، تیم مهندسی کارخانه اقدام به تولید محصولات جدید همگام با صنعت و تکنولوژی اروپا نموده است.

    بدین منظور این کارخانه برخی مواد اولیه خط تولید را از سال ۲۰۰۸ میلادی از کشورهای ایتالیا و فرانسه وارد نموده، همچنین در این راستا تمام ماشین آلات خط تولید را مطابق آخرین استانداردهای اروپا به روز رسانی کرده است.

    از این رو ارتباط کارکنان مجرب با ماشین آلات پیشرفته و مواد خام با کیفیت ، منجر به یک ترکیب ایده آل برای تولید ماشین آلات با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت شده است. در طی چهار سال اخیر ، کارخانه دوازده نوع ماشین آلات کشاورزی مکانیزه شده را طراحی و ساخته است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
اکسل تانکر
اکسل تریلی 18 تن
دستک مندل 1
رابط مالبند محور سیبک دار
D6 شنک بلدوزر
شنک و هلدر ساب سویلر
مالبند تریلی 18 تن
محور تریلی 10 تن سیبک دار
پره های دیسکی کشاورزی
توپی چرخی
چنگولی_تریلی 18 تن
فول-تریلی 18 تن
ناخن کلتیواتور و هرس
یاتاقان-دیسک
چکش شریدر واحد آسیاب نیشکر
تیغه چاقویی واحد آسیاب
grass hoper واحد آسیاب نیشکر
شافت pressure feeder
great bar
زداینده نیشکر غلتک ها واحد آسیاب
دیسکاور
تریلر 5 تن-صادراتی
تریلر 10 تن
دیسک 24 پره
دیسک 16 پره
دیسک 36 پره
راتون
هلینگ آپ
سابسویلر
تانکر
کلتیواتور
تریلر 18 تن