ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه رسالت-خیابان اثنی عشری -نبش کوچه ششم-شماره ۹۴-۹۶ و ۹۸
  • درباره ما : بازرگانی کشیشی با حدود نیم قرن تجربه در صنعت تاسیسات مکانیکی ساختمان، راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود و ارتقاء صنعت تاسیسات کشور با همراهی همکاران و متخصصین این صنعت پیموده است. هدف مدیران این شرکت، شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر به روز ترین راه حل های موجود می باشد. همکاری راهبردی بازرگانی کشیشی با تولیدکنندگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی کشیشی با حدود نیم قرن تجربه در صنعت تاسیسات مکانیکی ساختمان، راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود و ارتقاء صنعت تاسیسات کشور با همراهی همکاران و متخصصین این صنعت پیموده است.

    هدف مدیران این شرکت، شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر به روز ترین راه حل های موجود می باشد.

    همکاری راهبردی بازرگانی کشیشی با تولیدکنندگان و برندهای معتبر داخلی و خارجی در زمینه تاسیسات و توجه به شناخت نیازهای پیمانکاران، مشاورین و سازندگان و بهرمندی از تنوع محصولات، این مجموعه را آماده ارائه خدمات به تمام سطوح مشتریان خود بالاخص پروژه های عظیم در سراسر کشور نموده است.

    جهت اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر به کیفیت بالای محصولات و خدمات بازرگانی کشیشی، این شرکت اقدام به ارائه سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش مطابق با استانداردهای جهانی نموده است و نماد آن دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ می باشد.

    بستن
محصولات
آذین لوله سپاهان
شودر
سوپرپایپ
کیز ایران