ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شریعتی-نرسیده به پل صدر- ساختمان ۱۶۰۹- طبقه ۴- واحد ۱۴
  • درباره ما : شرکت فروآلیاژ آریا با تجربه ای نزدیک به ۳۰ سال حضور در صنعت فرو آلیاژهای کشور به عنوان اولین تولید کننده فرومولیبدن و تنها تولید کننده فرو آلومینیوم و فروتیتانیوم۷۰-۶۰ در کشور برای اولین بار مفتخر است محصولاتی با کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای بین المللی را تولید و عرضه نماید. محصولات تولیدی این شرکت دارای تأئیدیه های ثبت اختراع انواع فرو آلیاژهای کلیدی در کشور و مورد اعتماد شرکتهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فروآلیاژ آریا با تجربه ای نزدیک به ۳۰ سال حضور در صنعت فرو آلیاژهای کشور به عنوان اولین تولید کننده فرومولیبدن و تنها تولید کننده فرو آلومینیوم و فروتیتانیوم۷۰-۶۰ در کشور برای اولین بار مفتخر است محصولاتی با کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای بین المللی را تولید و عرضه نماید.

    محصولات تولیدی این شرکت دارای تأئیدیه های ثبت اختراع انواع فرو آلیاژهای کلیدی در کشور و مورد اعتماد شرکتهای بزرگ تولیدی با هدف مشتری مداری میباشد. همچنین این شرکت محصولات تولیدی خود را مستقیماً به بازارهای خارجی و داخلی عرضه میکند.

    ما مفتخریم با ارائه خدمات مشاوره ای فنی و راهکارهایی که در نتیجه علم مهندسی و تجربه چندین ساله کسب نموده ایم را در اختیار صنایع ذیربط قرار دهیم.

    بستن
محصولات
فرومولیبدن
اکسید مولیبدن
فرو آلومینیوم
فروتیتانیوم 70-60
کروم متال
فروکرم کم کربن نیتروژن دار
پودر ریخته گری ایزوترم