ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد - میبد – شهرک صنعتی جهان آباد – انتهای بلوار نسترن شمالی
  • درباره ما : شركت كاشي نارين ميبد ، به عنوان يكي از توليد كنندگان كاشي ديواري تك پخت سريع (منوپروزا ) در ايران ، در سال ۱۳۷۱ در شهرك صنعتي جهان آباد ميبد، تأسيس گرديد. اين شركت در سال ۱۳۸۱ با ۴۳۰ نفر سهامدار و ۱۵۰ نفر پرسنل در زميني به وسعت ۸۰۰۰۰ متر مربع و تقريباً ۱۵۰۰۰ متر مربع زير بنا به ظرفيت اسمي حدود يك ميليون متر مربع در سال ، شروع به كار كرد و توليد آن تا كنون كاشي دیوار منوپروزا بوده است . ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت كاشي نارين ميبد ، به عنوان يكي از توليد كنندگان كاشي ديواري تك پخت سريع (منوپروزا ) در ايران ، در سال ۱۳۷۱ در شهرك صنعتي جهان آباد ميبد، تأسيس گرديد.

    اين شركت در سال ۱۳۸۱ با ۴۳۰ نفر سهامدار و ۱۵۰ نفر پرسنل در زميني به وسعت ۸۰۰۰۰ متر مربع و تقريباً ۱۵۰۰۰ متر مربع زير بنا به ظرفيت اسمي حدود يك ميليون متر مربع در سال ، شروع به كار كرد و توليد آن تا كنون كاشي دیوار منوپروزا بوده است .

    در نيمه دوم سال ۱۳۸۲ پس از اجراي طرح توسعه اول ميزان توليد شركت كاشي نارين ميبد به حدود دو ميليون متر مربع در سال افزايش يافت . همچنين در سال ۱۳۸۴ اجراي طرح توسعه دوم شروع و در سال ۱۳۸۵ به بهره برداري رسيده كه ميزان توليد شركت به حدود سه ميليون متر مربع در سال رسيد . همچنين در سال ۱۳۹۴ اجراي طرح توسعه سوم شروع و در سال ۱۳۹۷ به بهره برداري رسيده كه ميزان توليد شركت به حدود پنج ميليون متر مربع در سال رسيد .

    در حال حاضر شركت كاشي نارين ميبد ، با ۷ خط تولید و ۲۸۵ نفر پرسنل و ماشين آلات مدرن ، هدف اساسي خود را توليد بهتر و جلب رضايت مشتريان ، كاركنان و سهامداران قرار داده و قصد دارد با خلق مزيت هاي رقابتي سهم خود را در بازارهاي فشرده داخل و خارج از كشور حفظ و بلكه توسعه دهد .

    هم اکنون به یاری پروردگار، این شرکت کاشی دیوار را در اندازه های ۲۵x۴۰، ۵۰×۲۵، ۶۰×۲۵ و ۶۰×۳۰ به بازار عرضه می نماید.

    ازجمله افتخارات این شرکت می توان به لوح ها و تقدیرهای زیر اشاره نمود:
    ۱ - پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و دریافت گواهینام ISO ۹۰۰۱ که به ویرایش ۲۰۱۵ ارتقاء یافت.
    ۲ - پیاده سازی سیستم مدیریت محیط زیست و دریافت گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱.
    ۳ - پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت و دریافت گواهینامه OHSAS ۱۸۰۰۱.

    ۴ - پیاده سازی سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان و دریافت گواهینامه ISO۱۰۰۰۰۲

    بستن
محصولات
نیوان طوسی چیدمان 1
نیوان طوسی چیدمان 2
هامان طوسی
فایر صورتی دکور رستیک
فایر طوسی دکور رستیک
فایر کرم
کاردینیو طوسی
گاردینا
لنا طوسی
تارا کرم دکور رستیک
درام طوسی
راما طوسی
سهیل کرم
فایر آبی
هیوا یاسی-مات
لنا طوسی