ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خيابان آزادي-خیابان فرصت شیرازی- بعد از تقاطع دکتر قریب-ساختمان ۸۳-ورودي A -واحد ۱۹
  • درباره ما : شرکت بازرگانی فروغ دشت در سال ۱۳۷۵ تاسیس و با بیش از دو دهه فعالیت در بخش کشاورزی و بهره‌گیری از تجارب اساتید و کارشناسان این حوزه ، نهایت تلاش خود را در جهت اعتلا ء و پیشرفت این صنعت و بالا بردن سطح علمی فعالان این بخش از جمله کشاورزان ، توزیع کنندگان ، کارشناسان بکار گرفته است . شرکت فروغ دشت از بدو تاسیس در جهت شناخت مشکلات و نیاز های بخش کشاورزی اهداف زیادی را در جهت ارتقاء سطح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی فروغ دشت در سال ۱۳۷۵ تاسیس و با بیش از دو دهه فعالیت در بخش کشاورزی و بهره‌گیری از تجارب اساتید و کارشناسان این حوزه ، نهایت تلاش خود را در جهت اعتلا ء و پیشرفت این صنعت و بالا بردن سطح علمی فعالان این بخش از جمله کشاورزان ، توزیع کنندگان ، کارشناسان بکار گرفته است .

    شرکت فروغ دشت از بدو تاسیس در جهت شناخت مشکلات و نیاز های بخش کشاورزی اهداف زیادی را در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی دنبال کرده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    *عرضه نهاده‌های با کیفیت درجهت تولید محصولات با کیفیت و مرغوب

    *ارائه محصولات با منشاء طبیعی برای حفاظت از محیط زیست

    *ارتباط با فعالین بخش کشاورزی اعم از کشاورزان و مروجین

    *رفع موانع صادرات با تامین نهاده‌های استاندارد

    *ترویج و آموزش دست‌اندرکاران بخش کشاورزی

    * تحقیق و توسعه در بعد علمی و فنی

    شرکت فروغ دشت درجهت نیل به اهداف و آرمان‌های خود پس از بررسی بسیار در بین شرکت‌های تولید کننده کودهای کشاورزی با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده نهاده های کشاورزی یعنی شرکت اسپانیایی فیوچراکو (FUTURECO) آشنا گردید .

    شرکت فیوچراکو سال‌های زیادی در جهت تولید نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و همچنین سازگار با محیط زیست فعالیت کرده و با عضویت در سازمان های بین المللی محیط زیستی موفق به کسب استانداردها و جوایز متعدد در زمینه محیط زیست سالم و زمین پاک شده است که از آن جمله می توان به :

    *عضویت در سازمان بین المللی کنترل زیستی IOBC در سال ۲۰۰۳ و از سال ۲۰۰۴ به طور فعال عضو IBMA انجمن بین المللی تولید کنندگان کنترل زیستی

    *جایزه پژوهش‌های بنیادی Universitat – Empresa

    *دریافت جایزه پژوهش‌های بنیادی Universidad –Empresa و جایزه جهانی‌سازی اقتصاد کاتالان که از سوی دولت کاتالان اعطا شده

    * استانداردهای به روز اروپایی از جمله استانداردTUV آلمان

    بنابراین شرکت فروغ دشت با شناخت اهداف انسان‌دوستانه و زیست محیطی شرکت فیوچراکو نسبت به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری این شرکت در کشور عزیزمان ایران اقدام کرد .

    شرکت فروغ دشت نماینده انحصاری شرکت اروپایی سیریاک ایتالیا در ایران می باشد که این شرکت با بیش از ۴۰ سال فعالیت بهترین و با کیفیت ترین نهاده های کشاورزی را با استاندارد های معتبر اروپایی در اختیار کشاورزان قرار می دهد . شرکت فروغ دشت افتخار دارد تولیدات این کمپانی را در جهت توسعه صنعت کشاورزی کشور و تولید محصولات با کیفیت ، جهت صادرات پایدار در کشور عرضه نماید .

    شرکت فروغ دشت در جهت اعتلاء صنعت کشاورزی کشور و همچنین شناخت نقاط قوت و ضعف این بخش با کمک بخش فنی شرکت و بهره گیری از نظرات کارشناسان مقیم خود در استانها اقدام به برگزاری همایش ها ، کلاس های ترویجی و اجرای طرح های آزمایشی در سراسر کشور می نماید. از اهداف آتی شرکت فروغ دشت بهره‌گیری از عوامل بیولوژیک برای تولید محصول سالم و ارگانیک درکشور است.البته پرواضح است که با افزایش تولید محصولات کشاورزی ارگانیک درکشور، راه صادرات محصولات کشاورزی در کشور ما هموار گشته و به تبع آن تمامی زحمتکشان این عرصه از مزایای آن بهره مند خواهند شد و آینده بسیار روشنی برای صنعت کشاورزی کشور رقم خواهد خورد .

    بستن