ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان مطهری - خیابان کوه نور - خیابان هفتم - پلاک ۶ - طبقه همکف
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی شتاب شیمی در سال ۱۳۷۷ در شهرستان آبیک استان قزوین و در بخش مواد اولیه پلیمری و لوله و اتصالات پی وی سی شروع به فعالیت نمود.در بخش مواد اولیه شرکت شتاب شیمی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان استابلایزر های حرارتی پی وی سی ، روان کننده های پلاستیک و لاستیک ( پلی اتیلن وکس ، استئارت روی و کلسیم و ... ) و سایر مواد افزودنی پلیمری کشور می باشد که با استفاده از دانش فنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی شتاب شیمی در سال ۱۳۷۷ در شهرستان آبیک استان قزوین و در بخش مواد اولیه پلیمری و لوله و اتصالات پی وی سی شروع به فعالیت نمود.
    در بخش مواد اولیه شرکت شتاب شیمی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان استابلایزر های حرارتی پی وی سی ، روان کننده های پلاستیک و لاستیک ( پلی اتیلن وکس ، استئارت روی و کلسیم و ... ) و سایر مواد افزودنی پلیمری کشور می باشد که با استفاده از دانش فنی متخصصان داخلی و پشتوانه علمی شرکت های اروپایی توانسته است گامی بلند در صنعت پلیمری کشور بردارد.
    تولید استابلایزرهای (کلسیم – روی) با فرمولاسیون ویژه و پایدار کنندگی حرارتی بالا از افتخارات شرکت شتاب شیمی می باشد. این استابلایزر غیر سمی بوده و در محصولات دارویی بهداشتی قابل استفاده می باشد. با استفاده از این استابلایزر ، تولید لوله های پی وی سی برای انتقال آب آشامیدنی مورد تایید استاندارد های بین المللی میسر گردیده است.
    در بخش لوله و اتصالات ، شرکت شتاب شیمی با تولید انواع لوله و اتصالات U-PVC تا سایز mm۱۰۰۰ آمادگی خود را جهت تامین کالای پروژه های آبرسانی ، فاظلابی ساختمانی ، جداره چاه و زهکش اعلام می دارد. شرکت شتاب شیمی با داشتن آزمایشگاه کنترل کیفیت مدرن و تحت کنترل قرار دادن تولیدات خود موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از آکادمی TUV intercert و گواهینامه های استاندارد ISRI ۱۳۳۶۱(۹۱۱۷) و ISIRI ۹۱۱۸ گردیده است.
    این شرکت در حال اخذ گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به عنوان آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور می باشد.
    شرکت شتاب شیمی افتخار دارد با در اختیار گرفتن مهندسین با تجربه در بخش های تولید ، فروش و مشاوره فنی ، پاسخگوی هر گونه سوالات مرتبط با صنایع پی وی سی و پلیمری کشور باشد.

    بستن
محصولات
استابلایزر های مخصوص پروفیل پی وی سی
استابلایزرهای مخصوص کابل
استابلایزر های مخصوص لوله های خرطومی
روان کننده ها ، آنتی استاتیک
استابلایزرهای اتصالات فاضلابی و فشار قوی (کد:EP-40076)
استابلایزرهای لوله جهت پی وی سی سخت (کد:EP-10076)
استابلایزرهای مخصوص کابل (کد:EP-50076)