ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید مطهری-خیابان شهید علی اکبری-نبش خیابان صحاف زاده-پلاک ۶۸ -واحد۱۰
  • درباره ما : شرکت بالران پلوش در سال ۱۳۶۲ تاسيس وجهت توليد پارچه هاي پلوش به بهره برداري رسيد. اين شرکت در سال ۱۳۷۴ با تغيير مديريت جهت بهبود تولید محصولات پلوش و رسيدن به کيفيت مطلوب و همچنين ممانعت از خروج ارز و حمايت از توليدات داخلي فعاليت مستمري را آغاز نمود. امروزه با رعايت موازين زيست محيطي و مقررات حمايت از حيوانات ، پارچه هاي پوست مصنوعي نقش مهمي در طراحي و توليد انواع پالتو، مانتو، کاپشن و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بالران پلوش در سال ۱۳۶۲ تاسيس وجهت توليد پارچه هاي پلوش به بهره برداري رسيد. اين شرکت در سال ۱۳۷۴ با تغيير مديريت جهت بهبود تولید محصولات پلوش و رسيدن به کيفيت مطلوب و همچنين ممانعت از خروج ارز و حمايت از توليدات داخلي فعاليت مستمري را آغاز نمود. امروزه با رعايت موازين زيست محيطي و مقررات حمايت از حيوانات ، پارچه هاي پوست مصنوعي نقش مهمي در طراحي و توليد انواع پالتو، مانتو، کاپشن و همچنين فرشهاي زينتي ايفا مي نمايد در حال حاضر پس از کسب تجربه و بهره برداري از آخرين مدل ماشين آلات اروپايي، اين شرکت يکي از بزرگترين توليد کنندگان انواع پوستهاي مصنوعي از قبيل بيور، مينک، ناتور، برفي و غيره در ايران مي باشد. در سال ۱۳۸۰ ماشين آلات و خط توليد محصولات بوآ (BOA) سوزني را که تکنولوژي روز کشور کره جنوبي بود را به بهره برداري رسانيد. شايان ذکر است اين محصول جديد که داراي شاخه هاي متنوعي مي باشد، در تحول اين صنعت نقش بسزايي داشته است.

    علاوه بر توليد پوست مصنوعي کارخانه بالران پلوش عرضه کننده پتوي ۲لايه پارچه هاي پلوش هاي پايل بصورت ساده، ژاکارد و انواع پارچه هاي سوزني مي باشد. که اين محصولات در توليد عروسک، روکش اتومبيل، آستري کاپشن، زيرپايي حمام و حوله مورد استفاده قرار مي گيرند. بالران پلوش براي اولين بار در ايران پارچه هاي welsoft را به توليد رسانده است. پارچه هاي welsoft در توليد پوشاک، حوله و پتو مورد استفاده قرار مي گيرد.

    رنگرزي و تکميل
    اين شرکت با بهره گيري از سالها تجربه و استفاده از آخرين تکنولوژي و ماشين آلات و استفاده از رنگهاي مرغوب قادر به رنگرزي انواع پارچه مي باشد که با توجه به مرغوبيت رنگهاي مصرفي، پارچه هاي رنگ شده از استاندارد هاي بالاي ثبات شستشويي و نوري برخوردار مي باشد .

    بستن
محصولات
پارچه پلوش
پارچه لئين
پارچه تريکو