ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-روبروی ایستگاه محمودیه-شماره ۲۷۶۶
  • درباره ما : گروه صنعتی پارس استا به اهتمام دکتر پرویز چهانگیری بیش از سال است که فعالیت خود را در صنعت غذا آغاز نموده است. دکتر پرویز جهانگیری بنیان گذار مؤسس این مجموعه پس ار فارغ التحصیلی و بهره‌گیری از دانش استادان گرانقدری چون مرحوم دکتر شهاب واعظ،مرحوم دکتر مرتظی ملکی و… فعالیت خود را در زمینه تولید کنسرو سیار به صورت ابتکاری در سال۱۳۵۴ آغاز نمود که مورد تشویق وزیر وقت قرار گرفت. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی پارس استا به اهتمام دکتر پرویز چهانگیری بیش از سال است که فعالیت خود را در صنعت غذا آغاز نموده است.

    دکتر پرویز جهانگیری بنیان گذار مؤسس این مجموعه پس ار فارغ التحصیلی و بهره‌گیری از دانش استادان گرانقدری چون مرحوم دکتر شهاب واعظ،مرحوم دکتر مرتظی ملکی و… فعالیت خود را در زمینه تولید کنسرو سیار به صورت ابتکاری در سال۱۳۵۴ آغاز نمود که مورد تشویق وزیر وقت قرار گرفت.

    فعالیت خودر را در زمینه تولید مواد غذایی با ساخت یک واحد تولید کنسرو سیار به صورت ابتکاری در سال ۱۳۵۴ آغاز نمودکه مورد تشویق وزی روقت قرار گرفت.

    در سال های پس از انقلاب اسلامی نیز به عنوان مدیر و کارشناس ارشد در خدمت صنایع غذایی کشور قرار گرفت.

    با احداث کارخانه فرآیند نشاسته برای اولین بار در کشور تولید نشاسته و گلوکز گندم به صورت مکانیزه آغاز شد که با بهره گیری از تجربیات این شرکت متاقبا ۳۵ واحد تولیدی دیگر در صنعت نشاسته شکل گرفت.

    در سال ۱۳۷۲ با تاسیس شرکت پارس‌ استا این مجموعه فعالیت خود را در زمینه واردات مواد اولیه با کیفیت به کشور آغاز نمود.

    شرکت های مهشاد یزد، فرآیند فرآوردی زیستی و شرکت بازرگانی پارس استا همواره با ارائه برترین کیفیت و خدمات در خدمت صنایع کشور می‌باشند.

    بستن
محصولات
مالتودکسترین
نشاسته قنادی
طعم دهنده های خوراکی
رنگ های خوراکی
اسانس توت‌ فرنگی
اسانس رز
اسانس وانیل
اسانس هل
انواع استابیلایزر
انواع پودر سوخاری
خمیر فوندانت
انواع نوشیدنی پودری