ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرمان-شهرک صنعتی شماره ۲ (خضرا)-بلوار نسیم
  • درباره ما : صنایع بسته بندی بوتیا با ۶ سال فعالیت مستمر در امر تولید و بسته بندی مواد غذایی توانسته است این نام تجاری را به مصرف کنندگانش با خوشنامی معرفی نماید. فعالیت این واحد از سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از مهندسین صنایع غذایی به مدیریت آقای محمدعلی امیری در منطقه کویری کشور (کرمان) آغاز شده است. بوتیا یکی از برندهای موفق در زمینه صنایع غذایی با خط تولید مکانیزه و امکانات سخت افزاری بسیار پیشرفت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع بسته بندی بوتیا با ۶ سال فعالیت مستمر در امر تولید و بسته بندی مواد غذایی توانسته است این نام تجاری را به مصرف کنندگانش با خوشنامی معرفی نماید.

    فعالیت این واحد از سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از مهندسین صنایع غذایی به مدیریت آقای محمدعلی امیری در منطقه کویری کشور (کرمان) آغاز شده است.

    بوتیا یکی از برندهای موفق در زمینه صنایع غذایی با خط تولید مکانیزه و امکانات سخت افزاری بسیار پیشرفته است. برند بوتیا یکی از زیر مجموعه های شرکت مادر است که به فرآوری و بسته بندی ادویه، غلات، قند و شکر، انواع آرد و … می پردازد.
    گفتنی ست که بوتیا نام قدیم شهرستان کرمان بوده و از گذشته تا به امروز محصولاتی نظیر غلات و ادویه جات را ارائه می کرده است.

    اولین محصول تولیدی بوتیا، بسته بندی حبوبات است که هر بسته حاوی مرغوبترین حبوبات بازار در بسته بندی های شیک می باشد. کیفیت محصولات بوتیا که موجب افزایش فروش شده بود، مدیریت مجموعه را به فکر تولید و بسته بندی ادویه با کیفیت انداخت و در زمان کوتاهی انواع ادویه بسته بندی و به بازار عرضه شد. فروش بالای محصولات بوتیا خود نشانه پذیرش و آشنائی کامل خریداران نسبت به این برند است.

    قابل ذکر است که تمامی محصولات بوتیا تحت پوشش و نظارت وزارتخانه بهداشت و درمان و وزارتخانه صنایع و معادن تولید میگردند. آزمایشگاه صنایع غذایی بوتیا از همان بدو تاسیس برپا شد و در راستای تغییرات روز افزون سلائق غذائی افراد، همواره تلاش نموده تا به تولیدی با کیفیت برتر توام با دانش روز اهتمام ورزد.

    صنایع غذایی بوتیا با دارا بودن آزمایشگاه تخصصی میکروبی و شیمیائی خود که همواره همراه با تحقیق و توسعه محصولاتش انجام می پذیرد تمامی مراحل تولیدات خود را تا ارائه محصول نهایی که دراختیار مصرف کننده قرار میگیرد مستمراً کنترل نموده تا علاوه بر قبول مصرف کننده، مورد سنجش و قبول ارگانهای مربوطه متخصص هم قرار داشته باشد.

    امید است با همراهی مصرف کنندگانمحصولات بوتیا بتوانیم همواره محصولات با کیفیت ارائه کنیم.

    بستن
محصولات
مرزن جوش
زنجبیل
فلفل قرمز
دارچین
پودر لیمو عمانی
سماق
آویشن
پودر سیر
ادویه کاری
فلفل سیاه
زرد چوبه
کاکائو
نبات
شکر
قند
شوید
سبزی خشک
گل گاو زبان
گل ختمی
کشمش پلویی
سبزی خورشتی
آرد سفید
پودر سوخاری 200
آرد برنج 200
آرد ذرت 200
آرد سوخاری 200
آرد سفید 200
آرد نخودچی 200
جو پرک 200
جو پوست کنده 200
گندم پوست کنده 200
بلغور گندم 200
حبوبات 450 گرم
نخود خام
لیمو خشک
ماش
عدس
لوبیا چیتی
لوبیا قرمز
لوبیا چشم بلبلی
لپه
زیره سیاه 80
پودر نارگیل 80
زیره سبز 80
پودر سیر 80
ادویه ماست و خیار 80
پودر لیمو عمانی 80
سماق 80
بکینگ پودر 80
دارچین 80
آویشن 80
ادویه کاری 80
فلفل سیاه 80
زردچوبه 80
فلفل قرمز 80