ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد -بلوار قرنی -بین قرنی ۲۲-۲۴ -شماره ۱۲۳۸ -ساختمان نادر
  • درباره ما : ۳۵ سال پیش شرکت گلاب نادر فعالیت خود را در زمینه تولید گلاب و عرقیات در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با دارا بودن یک سیستم تقطیر آغاز نمود. این شرکت اولین سیستم پاستوریزاسیون گلاب و عرقیات را طراحی و برای اولین بار در ایران ، عرقیات سنتی و گلاب را بصورت کاملاً بهداشتی تولید و عرضه نمود.متعاقب آن به منظور کنترل فرآورده تولید شده ، اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت در این صنعت را با بکارگیری مت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۳۵ سال پیش شرکت گلاب نادر فعالیت خود را در زمینه تولید گلاب و عرقیات در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با دارا بودن یک سیستم تقطیر آغاز نمود. این شرکت اولین سیستم پاستوریزاسیون گلاب و عرقیات را طراحی و برای اولین بار در ایران ، عرقیات سنتی و گلاب را بصورت کاملاً بهداشتی تولید و عرضه نمود.
    متعاقب آن به منظور کنترل فرآورده تولید شده ، اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت در این صنعت را با بکارگیری متخصصین صنایع غذایی و میکروبیولوژی در سال ۱۳۶۵ بنا نهاد.
    بتدریج و با افزایش میزان فعالیت شرکت ؛ تجهیزات و دستگاه‏ های آن نیز کامل‏تر گردیده تا اینکه در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در ایران ۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ملی ایران برای گلاب سبک و سنگین ، به این شرکت اهدا گردید. همچنین آب مقطر تولیدی این واحد نیز موفق به دریافت استاندارد ملی ایران شد.
    به منظور توسعه و بهره‏ مندی از امکانات بیشتر ، شرکت کشت و صنعت نادر در سال ۱۳۷۱ با هدف تولید گلاب ، عرقیات گیاهی ، انواع شربت، مربا ، اسانس و نوشابه ‏های طبیعی تأسیس و اقدامات لازم برای ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی که در چند فاز به بهره ‏برداری برسد را آغاز نمود.
    از اول این مجموعه با اختصاص ۸۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی طوس مشهد در سال ۱۳۷۷ و با خطوط گلاب و عرقیات ، شروع بکار نمود.
    به منظور تحقیق ، فناوری و بروز رسانی تکنولوژی ، همچنین تولید محصولات جدید واحد تحقیق و توسعه ، این شرکت در سال ۱۳۷۸ شروع بکار نموده و هر ساله چندین طرح و برنامه پژوهشی و کاربردی را در دستور کار خود قرار می‏ دهد.
    در سال ۱۳۸۰ با دریافت پروانه بهره‏ برداری انواع شربت ، تولید شربت‏ های صد در صد طبیعی با استفاده از عصاره های طبیعی آغاز شده و در حال حاضر شرکت ۶ نوع شربت گیاهی (گلاب – بیدمشک – بهار نارنج – نعنا – زرشک – سکنجبین) را تولید می‏ نماید.

    در سال ۱۳۸۱ با تجهیز کارخانه به خط کامل آبگیری و فرآوری لیمو ترش ، با ظرفیت تولید ۵ تن در ساعت ، بهره ‏برداری از این خط آغاز شده و اکنون آبلیموی صد در صد طبیعی نادر در بسته‏ بندی‏ های مختلف ، یکی از محصولات بسیار پر مصرف و شناخته شده این واحد می‏ باشد، بهره ‏برداری از مواد جانبی این خط تولید ، نظیر تولید اسانس و پکتین لیمو در فازهای آینده تولید . . . و همچنین تهیه کنسانتره لیمو از برنامه ‏های واحد R&D می‏ باشد تا ضمن راه ‏اندازی خطوط جدید با افزایش بهره ‏وری و کاهش واردات ، گامی هرچند کوچک در راه رشد اقتصادی کشورمان برداشته باشیم.
    همزمان با راه ‏اندازی خط آبلیمو مراحل ساخت یک سردخانه ۳۰۰ تنی جهت انبارش موقت آبلیموهای تولیدی شروع و در سال ۱۳۸۱ به بهره‎‏برداری رسید. این سردخانه کمک به سزایی در جهت حفظ کیفیت آبلیموی تولیدی این شرکت نموده است.
    مدیریت سازمان از ابتدای تأسیس ، با تکیه بر تولید منطبق با استاندارد ملی و دفاع از حیثیت تولید داخلی کشور و با اعتقاد به برتری کیفیت ، در پی پاسخگویی خواسته‎‏های نامحدود مشتریان بوده است و در همین راستا ، استاندارد بین‏ المللی ایزو ۹۰۰۱ به عنوان گام اول در رسیدن به مدیریت کیفیت جامع و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان انتخاب و از سال ۱۳۷۹ به مرحله اجرا گذاشته شده است.
    از آنجایی که این شرکت حفظ سلامت جامعه و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گیاهان دارویی را ، رسالت خود می‏داند ؛ تحقیقات در زمینه تولید انواع نوشیدنی‏ های سنتی بدون گاز با منشأ گیاهی را آغاز نموده و با تلاش مستمر متخصصین واحد R&D و سرمایه ‏گذاری فراوان پژوهشی ، در سال ۱۳۸۵ موفق به تعیین فرمولاسیون و دریافت مجوزهای بهداشتی ۸ نوع نوشیدنی طبیعی گیاهی گردید و اکنون این محصولات مراحل نهایی تست بازارسنجی و سنجش رضایت مشتریان قبل از اقدام به تولید و توزیع انبوه را طی می‏نماید.

    بستن
محصولات
عرق گزنه
کار اوی میکسچر نادر
گلاب استثنائی
شربت زرشک