ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-برزیل غربی-پلاک ۵۹
  • درباره ما : مجموعه سوئیس آروم، با بیش از نیم قرن سابقه و تجربه گروهی از بر جسته ترین متخصصین بنام در صنعت اسانس سوئیس، در این کشور تاسیس شد. این مجموعه با بهره گیری از تجربه و تخصص در علوم تولید اسانس، عصاره و فرآورده های مرتبط توانست به سرعت جایگاه خود را در میان سایر برند های به نام اروپایی بیابد و در کوتاه ترین زمان ممکن، علاوه بر کسب سهم قابل توجهی از بازارهای اروپا و آفریقا به پایگاه تحقیقاتی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه سوئیس آروم، با بیش از نیم قرن سابقه و تجربه گروهی از بر جسته ترین متخصصین بنام در صنعت اسانس سوئیس، در این کشور تاسیس شد. این مجموعه با بهره گیری از تجربه و تخصص در علوم تولید اسانس، عصاره و فرآورده های مرتبط توانست به سرعت جایگاه خود را در میان سایر برند های به نام اروپایی بیابد و در کوتاه ترین زمان ممکن، علاوه بر کسب سهم قابل توجهی از بازارهای اروپا و آفریقا به پایگاه تحقیقاتی و مشاوره اي برای بسیاری از مجموعه های بین المللی تولید مواد اولیه صنایع غذایی تبدیل گردد.

    از سوی دیگر همزمان با گسترش بازار در کشور های اروپایی و آفریقایی، تیم تحقیقاتی این مجموعه فعالیت خود را در شرق دور نیز آغاز نمود. در پی این اقدام، سوئیس آروم موفق گردید تا به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان اسانس هاي متمایزِ شرق آسیا شناخته شود. در حال حاضر، پیرو ماموریت گسترش بازار و تحقق رسالت سازمانی، سوئیس آروم محصولات متنوع خود را در اکثر کشور های خاورمیانه عرضه می نماید. نظر به جایگاه، کشور جمهوری اسلامی ایران در این حوزه، طیف گسترده ای از محصولات سوئیس آروم در اختیار این بازار قرار گرفته است.

    بستن
محصولات
اسانس نوشیدنی
اسانس نان و اسانس کیک
اسانس لبنیات
اسانس شکلات و شیرینی جات
اسانس تنباکو
اسانس Savory