ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۰ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : www.aparat.com/greenhousefaraz.com
  • آدرس : البرز- شهر کوهسار- خیابان شهدای کوهسار- شرکت کیمیاسازان فراز
  • درباره ما : گلخانه فراز شاهکار مهندسی ایرانی، حاصل سالها تجربه در گلخانه‌داری و ساخت گلخانه با ده‌ها نوآوری و اختراع که در هیچ گلخانه دیگری در جهان وجود ندارد. گلخانه فراز برگرفته از هزاران سال زندگی مردمان این سرزمین است که به گفته پروفسور مونتگومری نائب رئیس لنست وابسته به سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل متحد، پتانسیل این گلخانه برای تغییر جهان بسیار زیاد است.گلخانه فراز مورد استقبال و تح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گلخانه فراز شاهکار مهندسی ایرانی، حاصل سالها تجربه در گلخانه‌داری و ساخت گلخانه با ده‌ها نوآوری و اختراع که در هیچ گلخانه دیگری در جهان وجود ندارد. گلخانه فراز برگرفته از هزاران سال زندگی مردمان این سرزمین است که به گفته پروفسور مونتگومری نائب رئیس لنست وابسته به سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل متحد، پتانسیل این گلخانه برای تغییر جهان بسیار زیاد است.
    گلخانه فراز مورد استقبال و تحسین رسمی بسیاری از کشاورزان و گلخانه‌داران و متخصصین داخلی و خارجی، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی انجمن سوخت‌های زیستی ایران، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی (مهندس طهماسبی)، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، بنیاد ملی نخبگان ایران، وزیر علوم تحقیقات و فناوری (دکتر محمد فرهادی)، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری (دکتر سورنا ستاری)، ریاست جمهوری (دکتر حسن روحانی) قرار گرفته است.
    این گلخانه برگزیده سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی، برگزیده اول جشنواره شیخ بهایی، ثبت شده در شبکه جهانی سازمان ملل متحد (CTCN) و به عنوان افتخار ملی تقدیم می‌گردد که با هزینه تولید حداقلی و تولید انبوه حداکثری محصول سالم، نوید بخش جامعه و محیط زیست سالم‌تر است.
    شرکت کیمیا سازان سبز فراز(دانش بنیان) با برخورداری از سالها تجربه در توليد محصولات گلخانه ای و انجام مطالعات متعدد در خصوص گلخانه هاي سنتی و مدرن موجود در بيشتر نقاط جهان به بررسی دقيق مجموعه نقاط ضعف و قوت معروفترين گلخانه های اروپايی، آسيايی و آمريكايی پرداخته و با تلاش و همتی درخور، اقدام به طراحی و اجرای گلخانه ای منحصر بفرد بنام گلخانه فراز نموده است.
    اين گلخانه در نوع خود بي نظير بوده و در آن تلاش شده است تا با رفع نقاط ضعف گلخانه های مشابه، كشورمان را در ساخت گلخانه های برتر صاحب سبک نمايد.

    بستن
محصولات
فن دمنده سانتریفیوژ
الکترو فن فراز