ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مرکزی-زرندیه-کیلومتر ۱۲ جاده خشکرود
  • درباره ما : شرکت در سال ۱۳۹۳ در اراضی کشاورزی شهرستان زرندیه با مساحتی بالغ بر چهار هزار و چهارصد هکتار تاسیس شد. این مجموعه محصولاتی چون پسته، گردو، بادام، طالبی را در حوزه باغابانی و گندم، جو، ذرت علوفه ای را در اراضی زراعی خود کشت کرده و به بازار داخل عرضه می نماید. در سال ۱۳۹۵ با رویکرد بهره وری بیشتر از منابع آبی مجموعه و حضور در بازار های جهانی شروع به احداث بزرگترین گلخانه ی هیدروپونیک کشور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۱۳۹۳ در اراضی کشاورزی شهرستان زرندیه با مساحتی بالغ بر چهار هزار و چهارصد هکتار تاسیس شد.

    این مجموعه محصولاتی چون پسته، گردو، بادام، طالبی را در حوزه باغابانی و گندم، جو، ذرت علوفه ای را در اراضی زراعی خود کشت کرده و به بازار داخل عرضه می نماید. در سال ۱۳۹۵ با رویکرد بهره وری بیشتر از منابع آبی مجموعه و حضور در بازار های جهانی شروع به احداث بزرگترین گلخانه ی هیدروپونیک کشور کرد. هم اکنون گلخانه های زرین کشت با مساحت ۱۵ هکتار انواع محصولات گلخانه ای از قبیل فلفل دلمه، گوجه فرنگی (چری، بیف، خوشه ای)، خیار و بادمجان را تولید و عرضه می کند.

    با توجه به اهمیت فراوری در حوزه محصولات کشاورزی مجموعه شامل ترمینال پسته، سردخانه ۱۰۰۰ تنی، سورتینگ و بسته بندی با اهداف بلند مدت بنا کرده که محصولات تولید شده در مجموعه و همچنین تولیدات همکاران منطقه ای را فراوری و روانه بازار می کند.

    بستن