ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - سعادت آباد - بالاتر از میدان کاج - نبش خیابان ششم - برج اداری مادر-پلاک ۱۳۳-طبقه ۹-واحد ۱۸ شمالی
  • درباره ما : شرکت ماشین زراعت همدان در سال ۱۳۸۰با هدف تولید ماشین ها و ادوات کشاورزی با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از کادر فنی متخصص و با تجهیزات پیشرفته اقدام به طراحی و تولید ماشین ها و ادوات کشاورزی مناسب با اراضی ایران نموده است، این شرکت جزء اولین برند ها و تولید کنندگان ماشین های کشاورزی در کشور می باشد و همچنین اولین تولید کننده انواع بذرکار خطی کار و عمیق کار غلات در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین زراعت همدان در سال ۱۳۸۰با هدف تولید ماشین ها و ادوات کشاورزی با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از کادر فنی متخصص و با تجهیزات پیشرفته اقدام به طراحی و تولید ماشین ها و ادوات کشاورزی مناسب با اراضی ایران نموده است، این شرکت جزء اولین برند ها و تولید کنندگان ماشین های کشاورزی در کشور می باشد و همچنین اولین تولید کننده انواع بذرکار خطی کار و عمیق کار غلات در ایران می باشد و بذرکارهای متناسب با مناطق خشک و نیمه خشک را طراحی و تولید انبوه نموده است.

    از اهداف کلی و چشم انداز های این شرکت می توان به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور خصوصاً در بخش زراعت و باغبانی با افزایش ظرفیت زراعی ماشین های تولیدی و به کار گیری تکنولوژی های نوین جهت حفظ خاک، صرفه جویی در آب و نهایتاً اقتصادی بودن کشاورزی برای کشاورزان را نام برد .

    شرکت ماشین زراعت همدان توانائی تولید سالیانه ۱۲۰۰ دستگاه انواع ماشین های کشاورزی از جمله بذرکارهای غلات آبی و دیم(خطی کار و جوی و پشته کار)، عمیق کارها(پارس و الوند)، بذرکار کودکار ویژه اراضی شور، خاکورزهای حفاظتی، کمبینات سیب زمینی، کلوخ خردکن و بستر ساز بذر(سیکلوتیلر)، بذرکار کودکار کشت مستقیم غلات (No Tillage) ، ردیف کار سیر و پیاز زعفران را دارا می باشد. محصولات این شرکت در مزارع کشورمان ایران در حال کار می باشند و به کشورهای مختلفی از جمله:آذربایجان، اتیوپی، افغانستان، عراق، ازبکستان و سودان نیز صادر شده اند. محصولات این شرکت از طریق بیش از ۱۰۰ نمایندگی در کشور توزیع می شوند.

    از مهمترین موفقیهای این شرکت می توان به انتقال دانش فنی و فناوری تولید ماشین سیکلوتیلر CYCLOTILLER اشاره نمود.

    بستن
محصولات
چیزل پکر 7 خیش
چیزل پکر 5 خیش
خاک‌ورز حفاظتی مرکب 7 خیش
خاک‌ورز حفاظتی مرکب 5 خیش
سیکلوتیلر 3 متری
سیکلوتیلر 2.5 متری
کمبینات مکانیکی خطی‌‎کار 3 متری
کمبینات مکانیکی خطی‌کار 2.5 متری
بذرکار خطی کار دیسکی 3 متری
بذرکار جوی و پشته کار 15 ردیفه 2.5 متری
بذرکار کودکار خطی کار 3 متری