ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان توحید-خیابان ستارخان-کوچه شهید مهران آفرند-پلاک ۱۱-طبقه اول
  • درباره ما : «ستاد ویژه توسعه فناوري نانو» به منظور آگاهی دانش‌آموزان با علوم و فناوري نانو و زمينه‌سازي تحقيق و پژوهـش دانش‌آموزي در اين حوزه با هدف پایدارسازی جریان توسعه منابع انسانی در فناوری نانو، اقدام به تاسيس «باشگاه نانو» در سال ۱۳۸۷ نمـوده است. اين مجموعه سعي دارد تا دانش‌آموزان را در طـي يک فرآيند آموزشي، از يادگيري مفاهيم اوليه تا خلق ايده‌ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    «ستاد ویژه توسعه فناوري نانو» به منظور آگاهی دانش‌آموزان با علوم و فناوري نانو و زمينه‌سازي تحقيق و پژوهـش دانش‌آموزي در اين حوزه با هدف پایدارسازی جریان توسعه منابع انسانی در فناوری نانو، اقدام به تاسيس «باشگاه نانو» در سال ۱۳۸۷ نمـوده است. اين مجموعه سعي دارد تا دانش‌آموزان را در طـي يک فرآيند آموزشي، از يادگيري مفاهيم اوليه تا خلق ايده‌هاي دانش‌محور هدايت نمايد.
    از مهم‌ترين اصول مطرح در باشگاه نانو، فراهم‌سازي امکان تجربه کار گروهي است. المپیاد دانش­ آموزی علوم و فناوری نانو، جشنواره دانش ­آموزی علوم و فنـاوری نـانـو، آزمایشگاه­ های آموزشی فناوری نانو، انتشارات آموزشی متنوع، مجله زنگ نانو و مسابقه توانمند از جمله فعـالیت­ های بـاشـگاه نـانـو است.
    دانش آموزانی که در فعالیت­های مختلف باشگاه نـانـو برگزیده می­شوند امکان ورود به کانون برگزیدگان باشگاه نـانـو و استفـاده از تسهیلات آن کانون را پیدا خواهند کرد.

    بستن
محصولات
کتاب مفاهیم اولیه فناوری نانو و کاربردهای آن در شیمی
کتاب مجموعه سوالات المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو
نگاهی نو به دنیای نانو، مبانی علوم و فناوری نانو
مفاهیم اولیه فناوری نانو و کاربردهای آن در زیست شناسی
کتاب المپیاد علوم و فناوری نانو ایران
کتاب مجموعه مقالات سایت نانو