ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-محمودآباد-روستای اسکنده-مجتمع کشت و صنعت لزیر
  • درباره ما : هلدینگ کشت و صنعت لزیر متشکل از دو شرکت به نام‌های تعاونی پیشگامان لزیر طبرستان و کشت و صنعت لزیر سبز یاران از سال ۱۳۸۶ در مجتمعی بنام کشت و صنعت لزیر در محمودآباد مازندران فعالیت خود را در راستای تأمین مواد غذایی و خوراک شهروندان در زمینه تولید انواع ماهیان خاویاری، ماهیان سردآبی، ماهیان گرم‌آبی و ماهیان پرورش یافته در قفس در دریای خزر و تولید خاویار آغاز کرد. علاوه بر فعالیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هلدینگ کشت و صنعت لزیر متشکل از دو شرکت به نام‌های تعاونی پیشگامان لزیر طبرستان و کشت و صنعت لزیر سبز یاران از سال ۱۳۸۶ در مجتمعی بنام کشت و صنعت لزیر در محمودآباد مازندران فعالیت خود را در راستای تأمین مواد غذایی و خوراک شهروندان در زمینه تولید انواع ماهیان خاویاری، ماهیان سردآبی، ماهیان گرم‌آبی و ماهیان پرورش یافته در قفس در دریای خزر و تولید خاویار آغاز کرد.

    علاوه بر فعالیتهای ذکر شده با دارا بودن کارخانجات فرآوری و بسته‌بندی آبزیان و خاویار و مزرعه تولید انواع میوه‌های گلخانه‌ای از جمله لیموترش پرشین لایم و لایم کوات و ابرازگیل و همچنین پرواربندی گوساله و گوسفند فعالیت خود را گسترش داده و به تولید مواد غذایی و مایحتاج دیگر مردم نیز پرداخته و می‌پردازد.

    بستن
محصولات
ماهیان خاویاری
ماهیان گرم‌آبی (کپور ماهیان)
ماهیان پرورشی در قفس دریای خزر
فیل ماهی (بلوگا)
ماهی خاویاری قره برون (تاسماهی ایرانی)
ماهی خاویاری اوزون برون (سوروگا)
ماهی خاویاری استرلیاد
ماهی خاویاری سیبری
کپور بیگ هد
کپور نقره ای (فیتوفاگ)
کپورعلفخوار (آمور)
ماهی کپور معمولی