ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۹۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/daghayegh67
  • آدرس : اراک-شهرک صنعتی شماره ۱-خیابان نوآوران-شرکت ماشین سازی دقایق اراک
  • درباره ما : امروزه ماشین سازی دقایق اراک نامی آشنا در طراحی و تولید انواع ادوات ، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی ، دامپروری ، راهسازی ، دریایی ، صنعتی و ساختمانی در کشور عزیزمان ایران می باشد. از این گذشته پیرو رسالت شرکت که گسترش کیفیت و خدمت در عرصه جهانی است، در سال های اخیر با ایجاد سیستم قدرتمند فروش و داشتن بیش از ۲۰۰ نماینده در سطح کشور، صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق ، ترکمنستان ، آذربا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه ماشین سازی دقایق اراک نامی آشنا در طراحی و تولید انواع ادوات ، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی ، دامپروری ، راهسازی ، دریایی ، صنعتی و ساختمانی در کشور عزیزمان ایران می باشد. از این گذشته پیرو رسالت شرکت که گسترش کیفیت و خدمت در عرصه جهانی است، در سال های اخیر با ایجاد سیستم قدرتمند فروش و داشتن بیش از ۲۰۰ نماینده در سطح کشور، صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق ، ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان و افغانستان را نیز آغاز نموده ایم. شما می توانید با عضویت در خبرنامه و شبکه های مجازی دقایق از آخرین اخبار درباره ما و محصولات مطلع شده و از مزایای ویژه کاربران عضو شده بهره مند گردید.

    شعار همیشگی شرکت ماشین سازی دقایق “آرمان ما حس خوب شماست” بوده و به همین دلیل آماده دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات شرکت هستیم. برای این منظور می توانید فرم مربوطه در صفحه تماس با ما را پر کرده و یا از طریق شماره تماس های شرکت با ما در تماس باشید.

    بستن
محصولات
بکهو لودر
بیل عقب تراکتور
برف روب
باکت سرند
بلوک گیر
سنگ گیر
نیوجرسی گیر
خاک صاف کن
کنده کن
کابین تراکتور
بیل جلو تراکتور
تریلی تراکتور
ماشین سنگ جمع کن
باکت سنگ جمع کن
مته چاله کن
لولر
ساقه خردکن
سیلو تراش
باکت سیلو تراش
علوفه گیر
چنگ ضایعات
لیفتراک تراکتوری
الوار گیر
بشکه گیر
جاروب شهری
میکسر بتن
بالابر پالت
ساحل روب
کلمشل