ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان خیام شمالی- روبروی پاچنار- کوچه کارکن اساسی- پلاک ۱۵- واحد ۲
  • درباره ما : هولدینگ نساجی طاووس – گل نخ در سال ۱۳۶۲ در راستای تحقق اهداف صنعت نساجی کشور تاسیس شد. این شرکت با تجربه ۲۰ ساله در صنعت نساجی به فعالیت خود در این سالها ادامه داده و در حال حاضر تحت نام “گل نخ” در زمینه تولید انواع نخ های پلی استر و “نخ پردیس” در زمینه واردات انواع نخ پلی­استر،اسپان و پنبه مشغول به خدمت رسانی به بخش ریسندگی کشور عزیزمان می باشد. همچنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هولدینگ نساجی طاووس – گل نخ در سال ۱۳۶۲ در راستای تحقق اهداف صنعت نساجی کشور تاسیس شد.

    این شرکت با تجربه ۲۰ ساله در صنعت نساجی به فعالیت خود در این سالها ادامه داده و در حال حاضر تحت نام “گل نخ” در زمینه تولید انواع نخ های پلی استر و “نخ پردیس” در زمینه واردات انواع نخ پلی­استر،اسپان و پنبه مشغول به خدمت رسانی به بخش ریسندگی کشور عزیزمان می باشد.

    همچنین این هولدینگ در زمینه بافت پارچه های سبک(روسری و مانتویی) با نام “گروه نساجی الیاف پردیس” و پارچه های مبلی با نام و برند “طاووس” مشغول به فعالیت می­باشد.

    لازم به ذکر است از دیگر تولیدات این هولدینگ میتوان به بافت تورهای استخر پرورش ماهی و تورهای کشی، بافت انواع خرج کار و یراق آلات لباس، بافت ریشه آماده فرش ماشینی و همچنین نوار نساجی، تسمه و کش نام برد.

    این مجموعه مفتخر است تمامی فعالیت های خود را معطوف به محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا داشته است و همچنین در مسیر تولید و عرضه محصولات، مشتری مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و رضایت مشتری از الویت های این شرکت می باشد.

    بستن