ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : شهریار-ویلادشت-خیابان یکم، آوا ملامین
  • درباره ما : شرکت آوا ملامین سازه در سال ۱۳۷۴ با نام تجاری آوا ملامین فعالیت خود را با تولید انواع ظروف غذا خوری و سینی ملامین آغاز نمود. این کارخانه در مساحتی حدود ۱۶۰۰ متر مربع در حومه شهریار احداث گردید. از همان ابتدا تاکید مدیریت شرکت بر توسعه و تنوع محصولات و نوآوری مداوم از نظر ساخت قالب و طرحهای بسیار زیبا همراه با نگرشی بر بازارهای صادراتی بوده است. جهت وصول به این هدف بخشی را برای طراحی و چا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آوا ملامین سازه در سال ۱۳۷۴ با نام تجاری آوا ملامین فعالیت خود را با تولید انواع ظروف غذا خوری و سینی ملامین آغاز نمود. این کارخانه در مساحتی حدود ۱۶۰۰ متر مربع در حومه شهریار احداث گردید. از همان ابتدا تاکید مدیریت شرکت بر توسعه و تنوع محصولات و نوآوری مداوم از نظر ساخت قالب و طرحهای بسیار زیبا همراه با نگرشی بر بازارهای صادراتی بوده است. جهت وصول به این هدف بخشی را برای طراحی و چاپ در تهران ایجاد کردیم. و این امر ما را قادر نموده است سفارش مشتریان ( از قبیل درج لوگو، تبلیغات شرکتها و مؤسسات بر روی محصولات) را در داخل و خارج کشور سریعاً اجرا نمائیم. کیفیت محصولات این شرکت در حدی است که در حال حاضر یکی از عرضه کنندگان بزرگ در داخل کشور است و در بازار رقابت از محصولات مشابه خارجی به خصوص سینی های ایتالیایی و تایلندی پیشی گرفته است. به طوریکه واردات سینی های ایتالیایی به طور کامل قطع گردیده است و بدینوسیله از خروج ارز از کشور جلوگیری نموده است. این شرکت علاوه بر محصولات خود در فروشگاههای لوازم خانگی تهران و شهر های بزرگ ایران و نیز فروشگاههای رفاه سراسرکشور، به کشورهای آسیای میانه و کلمبیا و… نیز محصولات خود را صادر می نماید.

    این شرکت در سال ۱۳۹۰ تولید محصولات پلاستیکی شامل انواع ظروف فریزری – ماکروفری و سینی های پلاستیک را آغاز نمود.
    این شرکت تحت پوشش وزارت محترم صنایع و معادن، موسسه محترم استاندارد تحقیقات صنعتی ایران، وزارت محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد. و دارای گواهینامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ و نیز گواهینامهCE در زمینه محصولات ملامین و پلاستیک می باشد و همچنین عضو افتخاری اوسیاد – ترکیه، عضو اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران – انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی – مرکز توسعه و صادرات – شرکت تعاونی صنایع ملامین و صنایع وابسته – اتاق بازرگانی ایران و ارمنستان – اتحادیه پلاستیک و ملامین و نیز عضو شورای صنایع گاز و لوازم خانگی می باشد.
    لازم به ذکر است کلیه محصولات ملامین این شرکت را می توان با لوگوی مورد نظر مشتریان عرضه نمود. و نیز تمام محصولات دارای کد بین المللی و ملی می باشند. شرکت همیشه از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال نموده و سپاسگزار می باشد.

    بستن
محصولات
کاسه ترشي خوري ملامين B-500s
کاسه ماست خوری B-500
بشقاب تخت کوچک P-514s
بشقاب ملامين تخت بزرگ P-514
بشقاب ملامين گود P-515
کاسه سوپ B-508L
سيني مات ملامين مدل 120
ظرف فريزري قفل دار 163
ظرف فریزری قفل دار 110
فریزری 12 سایز
مدل چهار سایز مربع
سيني پلاستيکي 220 ABS
سيني پلاستيکي ABS 200
سيني فست فود 250 ABS
جای ادویه
سرویس چایخوری مسافرتی
سطل بادبزنی
سطل پدالی دو جداره
ظرف 3 خانه بزرگ
ظرف جابرنجی و حبوبات 12 لیتری
ظروف مسافرتی 64 پارچه
کاسه سبد جند منظوره بزرگ
ليوان پلاستيکي کوچک P.T-2
کارد پلاستيکي اره اي P.K-1
چنگال پلاستيکي P.S.F.K
قاشق پلاستيکي غذا خوري P.S-1
جاي نان ، ميوه و سبزيجات M.C-1
کاسه پلاستيکي سه سايز
کاسه درب دار پلاستيکي سه سايز
بخار پز مالتي استيمر آوا
جا قاشقي پلاستيکي سه طبقه آوا
جاقاشقي کابينتي دو طبقه متوسط بزرگ آوا
سبد پلاستيکي يخچالي آوا
جا اسکاچي و مايع ظرفشويي
رخت آويز کم جا آوا
سبد میوه پلاستيکي آوا
استند لوازم سینک آوا