ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ملایر-آورزمان-رو به روی روستای آبدر
  • درباره ما : شرکت تعاونی زاگرس شتر مرغ ملایر در سال ۱۳۹۳ با استعانت از پروردگار و بهره مندی از سرمایه های ارزشمند انسانی و توان تخصصی نخبگان با احداث بنا ها و تاسیسات محدود در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع واقع استان همدان، شهرستان ملایر ، جاده آورزمان رو به روی روستای خوش آب و هوای آبدر اقدام به تأسیس بزرگترین مجموعه تولید شترمرغ مولد نمود و به طور همزمان به کار صنعتی سازی پرورش شترمرغ مبادرت نمود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تعاونی زاگرس شتر مرغ ملایر در سال ۱۳۹۳ با استعانت از پروردگار و بهره مندی از سرمایه های ارزشمند انسانی و توان تخصصی نخبگان با احداث بنا ها و تاسیسات محدود در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع واقع استان همدان، شهرستان ملایر ، جاده آورزمان رو به روی روستای خوش آب و هوای آبدر اقدام به تأسیس بزرگترین مجموعه تولید شترمرغ مولد نمود و به طور همزمان به کار صنعتی سازی پرورش شترمرغ مبادرت نمود که پس از اتمام احداث ساختمان ها و تاسیسات و خرید و نصب ماشین آلات مورد نیاز، به شکل صنعتی مورد بهره برداری قرارگرفته است که طی این سال ها همواره با تکمیل ساخت و سازهای مختلف به حداکثر ظرفیت فعلی رسیده است و در حال حاضر دارای گله مولد پانصد قطعه ای و جوجه به تعداد ده هزار قطعه در سال می باشد. شایان ذکر می باشد که دیوارکشی این مجموعه به مساحت یکصد هزار متر مربع و سوله های صنعتی و غیر صنعتی به متراژ دوازده هزار مترمربع و فضا سازی هفتاد و دو هزار متر مربع جهت فضاهای پن و سالن های جوجه کشی با دستگاه های صنعتی بزرگ روز دنیا و کارخانه خوراک دام توانسته است وجه تمایزی با دیگر مزارع کشور ایجاد نماید که همگان شاکر این الطاف الهی خواهیم بود.

    همچنین به دلیل واقع بودن این مجموعه در محدوده کوه های سربه فلک کشیده زاگــــرس ، داشتن مجوزات و محصولات متعدد ، سابقه درخشان و ظرفیت بالای تولید و پرورش دام شترمرغ و داشتن امکانات مکانیزه، به عنوان یکی از بی نظیر ترین مجموعه های کشت و صنعت ایران و خاورمیانه به شمار می رود.

    فراورده های اصلی این مجموعه شامل:

    شترمرغ(شامل جوجه های یک روزه تا شش ماهه، مولد، پرنده آماده برای کشتار)، گوشت ( به صورت فراوری شده و خام) ، روغن شترمرغ، تخم شتر مرغ، پوکه تخم شترمرغ ، چرم ( نمک سود شده و دباغی شده)، پر شتر مرغ، کود، علوفه و... می باشد.

    بستن
محصولات
محصولات چرم شتر مرغ