ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک -شهرک صنعتی خیرآباد -خیابان ۲۰۲-خیابان ۲۰۶
  • درباره ما : شرکت پیشگامان آستیاک صنعت با استعانت از پروردگار و با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان و پرسنل تولید پای در عرصه تو لید شیر پلاگ ولو نهاده است . لازم به توضیح است این شرکت با اخذ گواهینامه های انطباق محصول با API، گواهینامه تست آتش ( Fire Test ) و تست عمر( Life Cycle Test ) از شرکت Moody انگلستان برای شیر ۸” کلاس ۶۰۰ و با برخورداری از پروانه بهره¬ برداری با ظرفیت تولید سالانه دوهزا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پیشگامان آستیاک صنعت با استعانت از پروردگار و با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان و پرسنل تولید پای در عرصه تو لید شیر پلاگ ولو نهاده است . لازم به توضیح است این شرکت با اخذ گواهینامه های انطباق محصول با API، گواهینامه تست آتش ( Fire Test ) و تست عمر( Life Cycle Test ) از شرکت Moody انگلستان برای شیر ۸” کلاس ۶۰۰ و با برخورداری از پروانه بهره¬ برداری با ظرفیت تولید سالانه دوهزار تن شیرآلات فولادی، در فهرست تامیین کنندگان ( Vendor List ) شرکت ملی گاز قرار گرفته است. مهندسان بخش طراحی و پرسنل کنترل کیفیت و تولید دارای تجارب ارزشمند در صنعت شیر سازی بوده که این امر در انجام طراحی¬های بهینه وتولید محصول با کیفیت، بسیارموثر است.

    همچنین این شرکت با استقرار در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با ۴۰۰۰ مترمربع سوله مسقف و تجهیز خود با ماشین آلات مناسب CNC ودر اختیار داشتن خط کامل آبکاری و تفلون P.T.F.E ) ( و استفاده از دستگاه تست هیدروستاتیک با قابلیت تست ۵ شیر همزمان تا سایز ۲۴” زیر ساخت مناسبی برای تولید با کیفیت و پر سرعت ایجاد نموده است. همچنین تمامی اعضا هیات مدیره و سهامداران شرکت دارای مدرک دانشگاهی حداقل کارشناسی در رشته مربوطه کاری خود میباشند که نشانی از نگرش علمی به امر تولید میباشد. لازم به توضیح است در مدت زمان کوتاهی ( ۲۴ ماه ) که این شرکت در وندورلیست شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است بیش از ۸۰۰ تن شیر در سایزها و کلاسهای مختلف ( ۲/۱ تا ۱۶ اینچ ) به شرکت های گاز و پیمانکارهای استانهای مختلف نظیر آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،کردستان،خراسان شمالی و جنوبی،قزوین ،گیلان و مازندران،گلستان،کرمانشاه ، مرکزی ، زنجان ،یزد،فارس ،کرمان،اصفهان،لرستان،تهران،خراسان رضوی،قم بوشهر،سمنان،کهکیلویه و بویراحمد،خوزستان ،چهارمحال وبختیاری تحویل نموده است.

    بستن
گواهی نامه ها
پیشگامان آستیاک صنعت
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه