ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ظفر -خیابان فرید افشار -پلاک ۲ -طبقه ۲ -واحد ۴
  • درباره ما : شرکت در و گوهر آویژه در سال ۱۳۸۷ با سرمایه گذاری مستقیم جناب آقای ابراهیمی به صورت صد درصد خصوصی به منظور صادرات سنگ آهن، سرمایه‌گذاری و توسعه دربخش معادن و صنایع معدنی کشور آغاز به کار نمود. شرکت در و گوهر آویژه با تکیه بر مدیران ارشد و نیروهای متخصص خود و استقرار سیستم های یکپارچه سازمانی، توانسته است با خلق زمینه‌های جدید کسب و کار در راستای هدف توسعه بازارهای صادراتی و وار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در و گوهر آویژه در سال ۱۳۸۷ با سرمایه گذاری مستقیم جناب آقای ابراهیمی به صورت صد درصد خصوصی به منظور صادرات سنگ آهن، سرمایه‌گذاری و توسعه دربخش معادن و صنایع معدنی کشور آغاز به کار نمود.

    شرکت در و گوهر آویژه با تکیه بر مدیران ارشد و نیروهای متخصص خود و استقرار سیستم های یکپارچه سازمانی، توانسته است با خلق زمینه‌های جدید کسب و کار در راستای هدف توسعه بازارهای صادراتی و وارداتی کشور، پروژه‌های گسترده‌ای را در تمام مراحل خرید، حمل و نقل، انبارداری و عرضه در بازارهای بین‌المللی با موفقیت به سرانجام رسانده و به عنوان یک شرکت سود ده و پیشرو در راستای اهداف بلند مدت خود گام های موثری را بردارد.

    شرکت در و گوهر آویژه دو شعبه در کشورهای آلمان و چین دارد که به دلیل ساختار هولوگرافیک و ایجاد هم‌افزایی با شعبه اصلی خود روابط پویایی دارند و تحت نظارت شعبه اصلی فعالیت می‌کنند.

    بستن