ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران –اتوبان مدرس- الهیه – خیابان بیدار- پلاک ۵–واحد۳۹
  • درباره ما : گروه شرکت‌های پرسال، در سال ۱۳۷۵ توسط پدرام سلطانی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون شرکت پرسال با بهره‌گیری از توان و تجربه مدیرانی کارآمد و همکارانی متخصص و کارآزموده از یک سو و تکیه بر رویکردهای علمی و عملی کارامد در شیوه‌های نوین تجارت جهانی از سوی دیگر، این افتخار را داشته که از رشد و توسعه قابل ملاحظه‌ای برخوردار شود. حوزه فعاليت اوليه شرکت پرسال، صادرات فراورده&zwnj ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه شرکت‌های پرسال، در سال ۱۳۷۵ توسط پدرام سلطانی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون شرکت پرسال با بهره‌گیری از توان و تجربه مدیرانی کارآمد و همکارانی متخصص و کارآزموده از یک سو و تکیه بر رویکردهای علمی و عملی کارامد در شیوه‌های نوین تجارت جهانی از سوی دیگر، این افتخار را داشته که از رشد و توسعه قابل ملاحظه‌ای برخوردار شود.

    حوزه فعاليت اوليه شرکت پرسال، صادرات فراورده‌هاي نفتي و پتروشيمي بوده است؛ پرسال در حال حاضر علاوه بر حوزه اولیه کاری خود در زمینه‌های دیگری همچون تجارت فراورده‌هاي چوب و کاغذ، حمل و نقل جاده‌اي و عمليات اکتشاف و بهره برداري از معادن فعال است.

    پرسال همچنین با توجه به تجارب انباشته خود در زمینه‌های ذکر شده، از سال ۲۰۱۵ فعالیت در زمینه تجارت، خرید و فروش مواد غذایی را هم آغاز کرده است. بازارهای هدف این شرکت از کشورهای همسایه آغاز شده و به زودی به کلیه کشورهای خاورمیانه، آفریقا و خاور دور گسترش پیدا می‌کند.

    این شرکت از موسسان اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران و انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فراورده‌های سلولزی ایران است.

    تاریخچه شرکت پرسال

    شرکت پرسال در سال ۱۳۷۵ کار خود را در حوزه صادرات آغاز کرد. نخستین بازار هدف این شرکت کشورهای شرق آفریقا بود که با تأسیس دفاتری در نایروبی – کنیا (۱۳۷۵) و دارالسلام – تانزانیا (۱۳۷۷) فعالیت خود را در زمینه صادرات فراورده‌های پایین دستی نفتی از جمله انواع پارافین، روغن‌های صنعتی، قیر و محصولات شیمیایی به این کشورها آغاز کرد. در ادامه با توسعه بازارهای صادراتی خود با دیگر کشورهای آفریقایی (اوگاندا، زیمبابوه، سودان، آفریقای جنوبی) و شبه قاره هند (هند، بنگلادش، پاکستان) و همچنین افزایش تنوع در کالاهای صادراتی خود حجم صادرات خود را به میزان و با سرعت زیادی افزایش داد.

    پرسال در سال ۱۳۸۴ با تأسیس دفتر در شهر شانگهای چین نقطه عطفی در فعالیتهای صادراتی خود به وجود آورد و همپای رشد سریع این غول اقتصادی فعالیتهای خود را توسعه داد.

    در سال ۱۳۸۶ شرکت پرسال وارد حوزه فعالیتهای معدنی شد و در ابتدا با صادرات مواد معدنی به کشور چین و سپس فراوری مواد معدنی و صادرات با ارزش افزوده بیشتر حجم فعالیتهای تولید و تجاری خود را با شتاب بیشتری افزایش داد.

    سال ۱۳۸۸ سال ورود شرکت پرسال به تجارت کاغذهای صنعتی و فراورده‌های سلولزی بود. پرسال توانست ظرف ۳ سال به یکی از عرضه‌کنندگان اصلی کاغذهای صنعتی (کرافت، مقوا) تبدیل گردد.

    شرکت پرسال در سال ۱۳۹۵ به حوزه تجارت محصولات کشاورزی و صادرات آنها به روسیه وارد شد و از سال ۱۳۹۶ به تأسیس دفتر خود در مسکو این بخش از فعالیتها را گسترده‌تر کرد. کار با روسیه به مدد تأسیس دفتر و ارتباطات راهبردی با شرکتهای روس به سرعت رشد یافت و با توجه به جایگاه بالای کشور روسیه در تولید چوب، تجارت چوب نیز به سبد فراورده‌های سلولزی پرسال افزوده شد.

    شرکت پرسال چند سالی است که در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر، که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود، حضور دارد و سال ۱۳۹۸ موفق به کسب جایگاه ۲۷۷ در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور شد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
کوارتز
سلستین
سنگ تراورتن
اتیلن گلیکول
واکس اسلک
روغن پایه
واکس پارافین
فوتس اویل foots oil
قیر
تری اتانول آمین
گرانول گوگرد
چوب روسی
مقوای پشت طوسی
کاغذ و مقوای گلاسه
سک کرافت Sack Kraft
وایت‌ تاپ لاینر کوتد
کاغذ وایت تاپ لاینر
کرافت لاینر
مقوای پشت کرم
کاغذ و مقوای گلاسه
زعفران