ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/rubygoldgallery/
  • آدرس : تهران - سعادت آباد -خیابان سی و چهارم -پلاک ۷۲
  • درباره ما : مجموعه گالری طلای روبی با ۸ سال سابقه فعالیت در صنعت طلا و جواهر ایران از اوایل سال ۱۳۸۸  با شعار "شما شایسته خاص ترین ها هستید " تاسیس و پس از مدت کوتاهی با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان همیشه وفادار این مجموعه و بمنظورتسهیل در دسترسی ، و مشتری مداری شروع به گسترش شعب خود در نقاط مختلف کشور نمود . مجموعه روبی همواره می کوشد با مشاوره و همکاری با بزرگترین اساتید ایران عزیز و بکارگیری از برو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه گالری طلای روبی با ۸ سال سابقه فعالیت در صنعت طلا و جواهر ایران از اوایل سال ۱۳۸۸  با شعار "شما شایسته خاص ترین ها هستید " تاسیس و پس از مدت کوتاهی با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان همیشه وفادار این مجموعه و بمنظورتسهیل در دسترسی ، و مشتری مداری شروع به گسترش شعب خود در نقاط مختلف کشور نمود . مجموعه روبی همواره می کوشد با مشاوره و همکاری با بزرگترین اساتید ایران عزیز و بکارگیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی و تولید طلا و جواهر محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه نماید ، و این مجموعه با اتکا به تلاش و پشتکار مدیران و اعضای حرفه ای خود ، در تابستان ۱۳۹۶ موفق به کسب تندیس برند برتر ملی در زمینه طلا و جواهر شد .

    هم اکنون این مجموعه با داشتن ۱۵ شعبه فعال در سراسر کشور و رعایت استاندارد های بین المللی در زمینه ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت داخلی شعب و غیره معتقد است اعتبار این مجموعه همواره در گرو اعتماد مشتریان خود است.

    بستن
محصولات
انگشتر R0091
انگشتر R0086
انگشتر R0084
انگشتر R0096
انگشتر R0067
انگشتر R0068