ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : شركت توليدی و بازرگانی دياكوپارس طیف گسترده ای از محصولات در زمینه رنگ های صنعتی، تزئینی، پوششهای تخصصی چوب و سایر محصولات در حوزه پوشش ها و رنگ را با مدرنترین و نوآورانه ترین روش ها تولید می کند. اما الزاما این برای ما کافی نیست. ما بر اين باوريم كه اگر می خواهید رنگ های ارزشمندی ایجاد کنید بایستی برای آن رنگها ارزش قائل شوید.از سوی ديگر همه پوشش های ما مطابق با اصول اخلاقی تدوین و تولي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت توليدی و بازرگانی دياكوپارس طیف گسترده ای از محصولات در زمینه رنگ های صنعتی، تزئینی، پوششهای تخصصی چوب و سایر محصولات در حوزه پوشش ها و رنگ را با مدرنترین و نوآورانه ترین روش ها تولید می کند. اما الزاما این برای ما کافی نیست. ما بر اين باوريم كه اگر می خواهید رنگ های ارزشمندی ایجاد کنید بایستی برای آن رنگها ارزش قائل شوید.
    از سوی ديگر همه پوشش های ما مطابق با اصول اخلاقی تدوین و توليد شده است. درون هر قوطی از پوشش های ما یک جهان بینی کامل وجود دارد. دياكوپارس نه تنها می خواهد برای برند ديوكس ارزش ایجاد کند بلکه برای توزیع این ارزش به مردم و محیط زیست نیز تلاش می کند.
    ما به رشد مردم ، صداقت عقاید و رفتارها و احساس مسئولیت علاقه داریم. زمانيكه مشتریان ما از ما به عنوان “شركت راه حل پوششها” یاد می كنند ،ما خوشحال می شویم كه حتی با چالش برانگیزترین پروژه های پوششی ، با شما همکاری كنیم.

    بستن
محصولات
رنگ اکریلیک ترافیکی سه جزئی سرد
رویه اپوکسی استر آلومینیوم
رویه اپوکسی پلی آمید آلومنیوم
رویه اپوکسی پلی آمید فلورسنت
مياني اپوكسي اکسید آهن میکایی ضخامت بالا
پرایمر اپوکسی تولرانت
مياني اپوكسي پلی آمین گروت
میانی پلی آمین کفپوش
میانی اپوکسی پلی آمید ضخامت بالا
مشکی پلی اورتان اکریلیک تمام مات
مشکی پلی اورتان اکریلیک نیمه مات