ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/sepidco
  • آدرس : تهران - خیابان مولوی شرقی پلاک ۲۲۳
  • درباره ما : در سال ۱۳۵۸ فروشگاه كوچكي به نام نايلون سپيد درمحله مولوي با هدف عرضه محصولات نایلونی تاسيس گرديد . در ابتدا اين محل فقط براي فروش محصول در نظر گرفته شده بود ، اما با توجه به نياز بازار و تدبير موسس اين مجموعه ، بعد از مدتي كوتاه در سال ۱۳۶۲ و در همان فضاي محدود با استفاده از يك دستگاه كوچك اكسترودر، جرقه توليد زده شد ، شور جواني و اشتياق به توليد از يكسو ، خلاقيت و مديريت از سوي ديگر با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۵۸ فروشگاه كوچكي به نام نايلون سپيد درمحله مولوي با هدف عرضه محصولات نایلونی تاسيس گرديد . در ابتدا اين محل فقط براي فروش محصول در نظر گرفته شده بود ، اما با توجه به نياز بازار و تدبير موسس اين مجموعه ، بعد از مدتي كوتاه در سال ۱۳۶۲ و در همان فضاي محدود با استفاده از يك دستگاه كوچك اكسترودر، جرقه توليد زده شد ، شور جواني و اشتياق به توليد از يكسو ، خلاقيت و مديريت از سوي ديگر باعث گرديد كه اين شركت مسير پيشرفت و ترقي را بدرستي طي نمايد ، بطوريكه به تدريج تعداد دستگاه ها و متعاقبا ظريفيت توليد با افزايش چشمگيري مواجه شد.

    با توجه به افزايش حجم كاري و ظريفيت توليد ، ديگر يك كارگاه كوچك كفايت فعاليت و پاسخگويي به نياز بازار را نمي داد ، از اينرو محل توليد به كارخانه اي بزرگ درخاتون آباد واقع در جاده خاوران منتقل شد.

    اما اين حركت نيز نقطه آغازي بود براي جهشي ديگر.

    روند رشد نايلون سپيد باز هم ادامه يافت ، بطوريكه در سال ۱۳۸۵ كارخانه به محلي به مراتب وسيع تر با گنجايش چند صد دستگاه انتقال يافت .

    امروز شركت توليدي نايلون سپيد با توسعه در همه ابعاد مديريتي ، انساني و فن آوري به افقي دورتر مي انديشد و با بهره گيري از تجهيزات و امكانات پيشرفته و مدرن روز به همراه نيروهاي متعهد و آگاه ، در اين تلاش است كه پنجره اي جديد را در اين صنعت باز نمايد .

    اين شركت در حال حاضر در وسعتي بيش از ۲۰۰۰۰ متر مربع و دارا بودن چند صد دستگاه و ماشين توليدي روز ومدرن دنيا ، در حال ارائه انواع محصولات و خدمات به مشتريان مي باشد.

    بستن
محصولات
نایلون (پلی اتیلن سبک فیلم LDPE )
نایلکس (پلی اتیلن سنگین - HDPE)
سلفون
محصولات فانتزی
چاپ فلکسو
دستکش یکبار مصرف جعبه‌ای 100 عددی
دستکش یکبار مصرف 100 عددی
کیسه زباله بند‌طلایی رول 25 عددی
کیسه زباله لندنی کوچک
کیسه زباله رول 3 عددی زرد
کیسه زباله صنعتی
کیسه زباله 3 رولی سبز
کیسه زباله 3 رولی مشکی
کیسه زباله 3 رولی آبی
کیسه زباله بند‌طلایی رول 15 عددی
کیسه زباله لندنی بزرگ
سفره یکبار مصرف ضیافت
سفره یکبار مصرف بارفتن سپید
سفره یکبار مصرف الماس سپید
سفره یکبار مصرف تیروژ
سفره یکبار مصرف رافیدین
سفره یکبار مصرف هایکلاس بسته 32 عددی
سفره یکبار مصرف پیک‌نیک
سفره یکبار مصرف مارتا
سفره یکبار مصرف کودک
کیسه فریزر 120 برگی جعبه‌ای
کیسه فریزر 60 برگی
کیسه فریزر 250 برگی
کیسه فریزر توپی نیم کیلویی
کیسه فریزر توپی 500 برگی
کاور لباس
کاور CD
فویل آلومینیوم 8 متری
محافظ قالبی گاز بسته 4 عددی
فویل آلومینیوم 2 متری