ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان پاسداران -خیابان شهید گل نبی-پلاک ۳۴ -واحد ۱۱
  • درباره ما : شرکت مهندسی پتروتاک بین الملل با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات فرایندی صنعت نفت و گاز و انرژی و با در اختیار داشتن کادری مجرب و آشنا به فناوری روز دنیا و نیز فراهم نمودن سخت افزار و نرم افزارهای مناسب فعالیت می نماید. عمده محصولات این شرکت شامل انواع فیلتر و جداکننده ها، تجهیزات گرمایشی و گرمکن، تجهیزات احتراقی پالایشگاهی و نیز دستگاههای ارسال و دریافت توپک و تزریق مواد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی پتروتاک بین الملل با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات فرایندی صنعت نفت و گاز و انرژی و با در اختیار داشتن کادری مجرب و آشنا به فناوری روز دنیا و نیز فراهم نمودن سخت افزار و نرم افزارهای مناسب فعالیت می نماید.

    عمده محصولات این شرکت شامل انواع فیلتر و جداکننده ها، تجهیزات گرمایشی و گرمکن، تجهیزات احتراقی پالایشگاهی و نیز دستگاههای ارسال و دریافت توپک و تزریق مواد به خطوط لوله نفت و گاز می باشد. از بدو تاسیس این مجموعه، رضایتمندی مشتریان و کیفیت برتر محصولات و خدمات به عنوان هدف اصلی مد نظر بوده که در این راه دانش گسترده و تجربه طولانی، توانایی و اعتماد به نفس لازم را به منظور نیل به خواسته های مشتریان و کسب اعتبار به ما داده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
گرمکن
فیلتر
فیلتر جداکننده
صافی
پیگ لانچر و رسیور
برج و حوضچه سوزا
کوره درون سوز
واحد تزریق مواد شیمیایی
مخازن نگهداری و تحت فشار