ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ميدان توحيد -ابتدای خيابان ستارخان -خيابان کوثر اول -پلاک ۱۰ -طبقه اول-واحد ۱
  • درباره ما : شرکت طلایه داران صنعت فرآیند فعالیت اولیه خود را در قالب مشارکت همکاران مؤسس شرکت از سال ۱۳۶۹ در قالب کارگاه ساخت تجهیزات صنعتی، آغاز نمود. در طی سال های فعالیت کارگاهی همواره دیدگاه سهامداران، رشد کمی و کیفی فعالیت های مجموعه بوده و با هدف رفع موانع توسعه در بنگاه های تولیدی در ساخت ماشین آلات صنایع دارویی و شیمیایی فعالیت روزافزون داشته است. نیاز صنایع داخلی و لزوم سرویس دهی به بازاره ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت طلایه داران صنعت فرآیند فعالیت اولیه خود را در قالب مشارکت همکاران مؤسس شرکت از سال ۱۳۶۹ در قالب کارگاه ساخت تجهیزات صنعتی، آغاز نمود. در طی سال های فعالیت کارگاهی همواره دیدگاه سهامداران، رشد کمی و کیفی فعالیت های مجموعه بوده و با هدف رفع موانع توسعه در بنگاه های تولیدی در ساخت ماشین آلات صنایع دارویی و شیمیایی فعالیت روزافزون داشته است.


    نیاز صنایع داخلی و لزوم سرویس دهی به بازارهای هدف و استمرار فعالیت های شرکت، ورود به حیطه فعالیت های فنی - مهندسی را روز به روز نمایان تر نموده و تأسیس شرکت مستقل با اهداف عالیه را تبیین نمود. از ابتدای سال ۱۳۷۶ شرکت سهامی خاص با نام شرکت طلایه داران فرآیند ماشین با حضور سهامداران قبلی و به صورت رسمی ثبت و فعالیت خود را در بخش طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع شیمیایی، معدنی و دارویی با جدیت دنبال نمود. در این سال ها با توجه به نیاز مشتریان علاوه بر خدمات طراحی و ساخت تجهیزات، موضوع نصب و راه اندازی این ماشین آلات نیز، در سایت مشتریان مورد توجه قرار گرفته و لاجرم بخش نصب و راه اندازی در مجموعه فعالیت های این شرکت وارد گردیده و واحدهای سیار خدمات رسانی به مشتریان در محل سایت آنها، راه اندازی گردید.


    با توجه به فعالیت های مستمر شرکت در این سالها و آشنایی مشتریان و رضایت آنان از مجموعه خدمات ارائه شده و افزایش روز افزون حجم فعالیت های شرکت، نیاز به حضور بخش جدید که در حیطه انتقال تکنولوژی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد حس گردید. با تدوین این استراتژی در شرکت و تغییر محتوایی فعالیت ها از بخش ساخت به حوزه گسترده فعالیت های فنی - مهندسی و انتقال تکنولوژی، سبب گردید تا برای سومین بار تغییر محتوایی در شرکت صورت پذیرفته و همزمان با ایجاد واحدهای مورد نیاز، نسبت به تغییر نام شرکت از طلایه داران فرآیند ماشین به طلایه داران صنعت فرآیند اقدام گردد و شرکت با نام فعلی از ابتدای سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود.


    همزمان با شروع فعالیت های فنی - مهندسی و در حیطه نیاز مشتریان، شرکت نسبت به تجهیز منابع نرم افزاری مورد نیاز و هم چنین استخدام و بکارگیری نیروهای کیفی در دیسیپلین های مختلف اقدام، و با عضویت در انجمن های تخصصی و شرکت در سمینارها و دوره های آموزشی مورد نیاز نسبت به رفع موانع ساختاری در این حیطه اقدام جدی نموده و اینک با گذشت از مراحل رشد دارای بلوغ کامل فنی - مهندسی گردیده و با افتخار، توانایی ورود به حیطه های نوین علوم و تکنولوژی در صنایع شیمیایی، معدنی، نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، دارویی و غذایی را اعلام و اطمینان لازم از کیفیت خدمات دریافتی را به مشتریان خود تضمین مینماید.


    اتکاء به اخلاق حرفه ای، مسئولیت پذیری، استفاده از استانداردهای مدرن، اصول متداول مهندسی و میل به کسب تجربه در حوزه علوم مدرن و انجام کارهای برتر، موجب کسب رضایت مشتری و عمده ترین عامل توسعه شرکت طلایه داران صنعت فرآیند می باشد.


    رشد روزافزون علوم مهندسی در کشور و جهان، ما را بر آن داشته تا با فعالیت در حیطه انتقال تکنولوژی های نوین و همکاری در ساخت و طراحی و مهندسی با کشورهای پیشرفته، ضمن دستیابی به روش های مدرن، مشتریان خود را نیز از مزایای فناوریهای برتر برخوردار نماییم.


    اینک این شرکت مفتخر است اعلام نماید در قالب پروژه های صنعتی با در اختیار داشتن پرسنل و امکانات منحصر به فرد مهندسی پایه و تفضیلی، و با اتکاء به نظم و دقت در امور، و با اعتقاد به حقوق مشتریان، قادر است رشد و شکوفایی توان فنی - مهندسی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده، و طرح های گرانقیمت کشورهای صاحب تکنولوژی را با قیمت های استثنایی به دست توانمند مهندسین ایرانی به اجرا درآورد.


    مطمئناً عشق به اعتلای میهن و پذیرش سختی ها و مرارت ها در این برهه زمانی، آینده نسل بعد را تضمین و فرهنگ کار و تلاش را در کشور نهادینه خواهد کرد.

    بستن