ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج- کیلومتر۲۰جاده اشتهارد-شهرک صنعتی کوثر-خیابان پنجم شرقی-پلاکF۱۶
  • درباره ما : شرکت کیمیاور از سال ۱۳۶۸ با مدیریت آقای علی احمدی تاسیس و فعالیت خود را با توزیع کالا در خصوص مواد غذائی و بهداشتی شروع و تا نیمه سال ۱۳۷۵ ادامه داده و در پایان سال ۱۳۷۵ این شرکت با احداث کارخا نه ای با مساحت ۳۰۰۰ متر زمین و ۲۰۰۰ متر سوله و ساخت ساختمانهای اداری و کارگری واحد تولید خود را تاسیس نمود و ضمنا دفترمرکزی خود را به مساحت ۱۸۰ متر در شهر تهران ارتقاع داده که دفتر مدیریت عامل و د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کیمیاور از سال ۱۳۶۸ با مدیریت آقای علی احمدی تاسیس و فعالیت خود را با توزیع کالا در خصوص مواد غذائی و بهداشتی شروع و تا نیمه سال ۱۳۷۵ ادامه داده و در پایان سال ۱۳۷۵ این شرکت با احداث کارخا نه ای با مساحت ۳۰۰۰ متر زمین و ۲۰۰۰ متر سوله و ساخت ساختمانهای اداری و کارگری واحد تولید خود را تاسیس نمود و ضمنا دفترمرکزی خود را به مساحت ۱۸۰ متر در شهر تهران ارتقاع داده که دفتر مدیریت عامل و دپارتمانهای مختلف از جمله دفتر مدیریت فروش ، امور مالی و امور اداری و غیره میباشد.
    همچنین با دریافت استانداردها و مجوزات لازم ، به تولید انواع کیسه های فریزر ، کیسه های زباله ، کیسه نایلکس رکابی ، فویل آلومنیوم و روکش محافظ با برند عقاب مشغول به فعالیت گردید و در سال ۱۳۸۰ برند سیمرغ خود را نیز به ثبت رسانده و بعنوان برند دوم خود به تولید و توزیع محصولات با این برند نیز مبادرت ورزید .
    هم اینک این کارخانه با ظرفیت بیش از ۳۰۶ تن در ماه و ۳۶۷۲ تن در سال و با ۱۱۰ نفر پرسنل مشغول به کار می باشد . به منظور بهره وری بالا و استفاده از پرسنل در امور تخصصی و کارگری سطح تحصیلات پرسنل شاغل در شرکت کیمیاور از مقطع کارشناسی ارشد (فوق لیسانس ) شروع و تا سیکل میباشند .
    مجوزات :

    علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران ، پروانه بهداشت و پروانه ساخت از اداره بهداشت و دارای پروانه تاسیس از اداره صنایع و معادن کل کشور میباشد .
    سیستم توزیع و فروش :

    شرکت کیمیاور با عقد قرارداد با فروشگاه های بزرگ و معتبر نظیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه و فروشگاه های زنجیره ای شهروند و اتحــادیه مصــرف کارگری امــکان ، فروشگاه های اتکاء و فروشگاه های زنجیره ای هایپــر مــی ، نسبت به توزیع محصولات اقدام می نماید .همچنین توزیع محصولات در شبکه مویرگی از طریق شرکتهای پخش معتبر و مراکز عمده فروشیها و ایجاد نمایندگی در همه استانهای ایران صورت می پذیرد .
    توضیحا اینکه محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای کانادا - روسیه – آذربایجان - پاکستان - عراق و افغانستان نیز صادر گردیده است .
    تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت:
    بی شک حضور در بازارهای داخلی و بین المللی نیازمند حفظ و بالابردن کیفیت محصولات تولیدی و ارائه محصولات جدید و دارای قدرت رقابت در بازارمی باشد از این رو واحد تحقیق و توسعه شرکت کیمیاور همواره ضمن تحلیل بازار و نیاز مشتریان نسبت به ارائه طرح ها و ایده های نوین در زمینه بسته بندی با توجه به سلایق و منافع مصرف کنندگان و کنترل مستمر محصولات از نظرکمیت و کیفت زیر نظر واحد کنترل و کیفیت ( Qc ) و سایر مسئولین و مدیریت شرکت اقدام می نماید

    بستن
محصولات
کیسه فریزر 100 عددی پرفراژدار چسبی عقاب
کیسه فریزر بزرگ 100 عددی عقاب
کیسه فریزر متوسط 100 عددی عقاب
کیسه فریزر متوسط 100 عددی سیمرغ
کیسه فریزر بزرگ 120 عددی عقاب
کیسه فریزر بزرگ 120 عددی سیمرغ
کیسه فریزر بزرگ جعبه ای راحت رو عقاب
کیسه فریزرضخیم 120 عددی عقاب
کیسه زباله بزرگ 10 عددی عقاب
کیسه زباله بزرگ 10عددی سیمرغ
کیسه زباله متوسط 14 عددی عقاب
کیسه زباله متوسط 14 عددی سیمرغ
کیسه زباله کوچک 18 عددی عقاب
کیسه زباله کوچک 18 عددی سیمرغ
کیسه زباله متوسط ضخیم
کیسه زباله رولی بزرگ
کیسه زباله رولی متوسط
کیسه زباله رولی کوچک
فویل آلومینیوم نازک 60 * 220
فویل آلومینیوم ضخیم 60 * 220
فویل آلومینیوم نازک 45 * 220
روکش محافظ غذا (استریج فیلم)
کیسه نایلکس رکابی