ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-بابلسر -کیلومتر ۶ جاده بابل -خیابان پلی بافت
  • درباره ما : شرکت تولیدی پلی بافت از پیشگامان صنعت کیسه بافی پلی پروپیلن در ایران می باشد که از سال ۱۳۵۳ با نصب و راه اندازی مدرن ترین ماشین آلات این صنعت در شهرستان ساحلی بابلسر مورد بهره برداری قرار گرفت. پلی بافت یک شریک عالی برای کمک به مشتریان در انتخاب بسته بندی با استراتژی های بسته بندی خاص خود است. هدف ما الهام گرفتن از راه حل های بسته بندی پایدار برای موفقیت شماست. شرکت تولیدی پلی بافت طی س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی پلی بافت از پیشگامان صنعت کیسه بافی پلی پروپیلن در ایران می باشد که از سال ۱۳۵۳ با نصب و راه اندازی مدرن ترین ماشین آلات این صنعت در شهرستان ساحلی بابلسر مورد بهره برداری قرار گرفت. پلی بافت یک شریک عالی برای کمک به مشتریان در انتخاب بسته بندی با استراتژی های بسته بندی خاص خود است. هدف ما الهام گرفتن از راه حل های بسته بندی پایدار برای موفقیت شماست.

    شرکت تولیدی پلی بافت طی سوابق طولانی فعالیت خود به منظور حفظ کیفیت محصولات تولیدی و به روز نگه داشتن تکنولوژی مورد استفاده با اهداف عالی رضایتمندی مشتری طی دوره های متوالی ماشین آلات خود را تعویض و یا اضافه نموده و هر بار از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا ( استارلینگر اتریش) بهره گرفته است.

    همچنین این شرکت با تکیه بر تخصص و نزدیک به نیم قرن تجربه تولید کننده انواع کیسه های بافته شده پلی پروپیلن به صورت ساده، عریض، لمینیت و کامپوزیت با کیفیت برتر از عرض ۲۵ سانتی متر تا ۳ متر برای تامین نیاز داخلی کشور و همچنین صادرات می باشد.شرکت تولیدی پلی بافت با دارا بودن نشان ملی استاندارد و پروانه ساخت بهداشتی و همچنین ایزو

    ۹۰۰۰۱:۲۰۱۵
    ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵
    ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸
    ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸

    به منظور رسیدن به سیستمی یکپارچه و با کیفیت در راستای رضایتمندی مشتریان آماده عرضه انواع کیسه جهت مصارف آرد ، برنج، غلات، قند و شکر، خشکبار، مواد اولیه غذایی ، پودری ، چای و قهوه، حبوبات ، خوراک دارم و طیور، آبزیان ، مواد شیمیایی ، معدنی و مصارف ساختمانی در رنگ های مختلف همراه با چاپ به صورت پشت و رو تا شش رنگ در ابعاد و اوزان مختلف در خواستی و با قیمت مناسب می باشد.

    بستن
محصولات
نخ