ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ميدان آرژانتين-خيابان احمد قصير-نبش كوچه هجدهم-ساختمان جردن-طبقه سوم-واحد ۱۸
  • درباره ما : شرکت کفش البرز به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کفش در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد. کفش البرز ریشه در خانواده ای دارد که نزدیک به یک قرن مشغول به فعالیت تولیدی و بازرگانی در عرصه کفش کشور بوده است. از همان ابتدا، اشتياق مديران کفش البرز به تكنولوژي های روز دنیا و توجه به اصل کیفیت به عنوان مهمترین شاخص در تولید، کفش البرز را به انتخاب اول كفشهاي چرمي براي تمام مردم كشورمان تبديل كرد. در سال ۱۳۷۳، ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کفش البرز به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کفش در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد. کفش البرز ریشه در خانواده ای دارد که نزدیک به یک قرن مشغول به فعالیت تولیدی و بازرگانی در عرصه کفش کشور بوده است.

    از همان ابتدا، اشتياق مديران کفش البرز به تكنولوژي های روز دنیا و توجه به اصل کیفیت به عنوان مهمترین شاخص در تولید، کفش البرز را به انتخاب اول كفشهاي چرمي براي تمام مردم كشورمان تبديل كرد.

    در سال ۱۳۷۳، تعلق خاطر البرز به كيفيت برتر، منجر به انعقاد قرارداد " توليد مشترك" اين مجموعه با يكي از بزرگترین شرکت های تولید کفش اروپا در آلمان به نام "Romika" گشت.

    علاقه مديران به پيشگام بودن، در سال ۱۳۷۷، اولين گواهينامه مديريت كيفيت ISO ۹۰۰۱ را در ميان تمامي شركتهاي توليدي كفش، براي البرز به ارمغان آورد.

    البرز در مسير پيشرفت، همواره در ميان برگزيدگان بوده و خواهد بود؛ چنانكه در سال ۱۳۸۳ به عنوان توليدكننده نمونه و در سالهاي ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به مقام قهرماني در جشنواره قهرمانان صنعت كشور برگزيده شد.

    در سال های اخیر شرکت کفش البرز با به روز کردن سیستم های مدیریت و همچنین ایجاد واحد های طراحی محصول، بازاریابی و توسعه سازمان فروش خود توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین برند های تولید کننده کفش در ایران معرفی کند.

    بستن
محصولات
سناتور 180
دیپلمات193
دیپلمات 178
دیپلمات 191
پالرمو211
بورسا 359