ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : آذربایجان شرقی-تبریز-کیلومتر ۷ جاده تهران-مجتمع صنعتی فرزین
  • درباره ما : گروه صنعتی کفش فرزین با نام تجاری کفش علی فرزین با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع کفش از سال ۱۳۶۷ با اخذ مجوز های لازمه از مراجع ذیصلاح و با تاسیس کارخانه تولید انبوه و مکانیزه کفش را دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در کارخانه ای مجهز با استفاده از ماشین آلات مدرن و بهره مندی از تکنولوژی و فن آوری های روز دنیا در صنعت کفش در راستای دستیابی به بالاترین فن آوری های جها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی کفش فرزین با نام تجاری کفش علی فرزین با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع کفش از سال ۱۳۶۷ با اخذ مجوز های لازمه از مراجع ذیصلاح و با تاسیس کارخانه تولید انبوه و مکانیزه کفش را دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در کارخانه ای مجهز با استفاده از ماشین آلات مدرن و بهره مندی از تکنولوژی و فن آوری های روز دنیا در صنعت کفش در راستای دستیابی به بالاترین فن آوری های جهان در این صنعت به فعالیت خود ادامه می دهد.

    در حال حاضر محصولات این برند در داخل کشور با شبکه توزیع وسیعی پخش و بدست مصرف کنندگان عزیز می رسد و همچنین این محصولات از طریق بنگاههای واسطه به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس و همچنان کشورهای همسایه صادر میگردد.

    کفش فرزین بهترین محصولات را با کمک مشتریان خود با جدید ترین فن آوری های روز دنیا تولید و عرضه می نماید و مشتریان محصولات این برند را با ضمانت دریافت می نمایند که همگی در راستای تقاضای مصرف شده اند. بهترین نوع چرم گاوی درجه یک صادراتی در رویه و چرم بزی صادراتی درجه یک در آستری و کف یک تکه چرم تزریقی پفکی و زیره تزریقی با خاصیت ایر کاندیشن و آنتی میکروبیال با انواع مواد PU و TPU و LASTIC از نوع بهترین برند های اروپایی این برند را از سایر برندهای کشور متمایز نموده است.

    بستن
محصولات
کفش پالرمو بی بندی مشکی
کفش پالرمو بی بند گردوئی
کفش دالاس بندی مشکی
کالج بی بند مشکی
کفش تورنتو بی بند مشکی
کفش پاناما بنددار مشکی
فیگو بند دار گردویی
کفش لسکون اسپورت مشکی
کفش لسکون اسپورت خاکی
کفش زنانه شکیبا چسب دار مشکی
کفش ایمنی مهندسی کوتاه
کفش ایمنی کاوه بلند