ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/tamashaplast
  • آدرس : اصفهان-خیابان آتشگاه-روبروی بانک صادرات شعبه بهار
  • درباره ما : شرکت ماه تماشا اصفهان در سال ۱۳۷۵ در اصفهان تاسیس شد. این شرکت تولید و تامین طیف خاصی از محصولات پلاستیکی را بر عهده دارد. محصولات ما شامل کیسه ها و رول های HDPE، کیسه ها و رول های LDPE، پلی اتیلن با تراکم مولکولی بالا و پلی اتیلن با تراکم مولکولی پایین می باشد. در مدت زمان دو دهه ما شرکت خود را به یک شرکت قابل اطمینان در این زمینه تبدیل کرده ایم. ویژگی هایی مانند کیفیت بالا، کارکرد خوب، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماه تماشا اصفهان در سال ۱۳۷۵ در اصفهان تاسیس شد. این شرکت تولید و تامین طیف خاصی از محصولات پلاستیکی را بر عهده دارد. محصولات ما شامل کیسه ها و رول های HDPE، کیسه ها و رول های LDPE، پلی اتیلن با تراکم مولکولی بالا و پلی اتیلن با تراکم مولکولی پایین می باشد. در مدت زمان دو دهه ما شرکت خود را به یک شرکت قابل اطمینان در این زمینه تبدیل کرده ایم. ویژگی هایی مانند کیفیت بالا، کارکرد خوب، دوام و قابلیت اطمینان ویژگی های بارز محصولات ما است.

    در حال حاضر ظرفیت تولید این شرکت معادل ۵۰۰۰ تن در سال می باشد که این رقم با آغاز فعالیت فاز دوم مجموعه در جنوب کشور به میزان دو برابر افزایش خواهد یافت و به رقم ۱۰۰۰۰ تن در سال خواهد رسید.

    برای برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان ما همچنین محصولات خود را به صورت سفارشی شده ارائه می دهیم. ما در بازار با فراهم کردن بسته بندی های با کیفیت، کیسه های بسته بندی، کیسه های رولی، سلفون های بسته بندی رولی و کیسه های پلی پروپیلن اثر مثبتی ایجاد کرده ایم. محصولات ما استفاده زیادی در صنایع شیرینی پزی، فرآوری غذایی، لوازم التحریر، شیمیایی و کود، نساجی، خدمات پستی، بسته بندی، پتروشیمی و دارویی دارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه ISO 9001 2015
گواهینامه CE تطبیق محصول
محصولات
فیلم نایلون مخصوص گلخانه
فیلم نایلون مخصوص کشاورزی
فیلم نایلون مخصوص بسته بندی