ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز -کیلومتر ۶ جاده تهران-کوی ایرداک-۲۰ متری سوم غربی-پلاک ۲ -کفش پای آرا
  • درباره ما : شرکت کفش پای آرا تبریز تولید کننده انواع کفش های ایمنی پرسنلی راحتی (خیایانی ) و مجلسی واقع در کیلومتر ۶ جاده تهران می باشد. موسس این شرکت با تجربه ای بالغ بر ۶۰ سال یکی از پیشکسوتان عرصه صنعت کفش در ایران می باشد که تمامی تجربیات خود را درجهت پیشرفت شرکت وکارکنان آن به کار گرفته است. پای آرا ابتدا فعالیت خود را به صورت تولید زیره کفش (تزریق) آغاز کرد و سپس باتوجه به نیاز بازار و شناسای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کفش پای آرا تبریز تولید کننده انواع کفش های ایمنی پرسنلی راحتی (خیایانی ) و مجلسی واقع در کیلومتر ۶ جاده تهران می باشد. موسس این شرکت با تجربه ای بالغ بر ۶۰ سال یکی از پیشکسوتان عرصه صنعت کفش در ایران می باشد که تمامی تجربیات خود را درجهت پیشرفت شرکت وکارکنان آن به کار گرفته است.

    پای آرا ابتدا فعالیت خود را به صورت تولید زیره کفش (تزریق) آغاز کرد و سپس باتوجه به نیاز بازار و شناسایی نقاط ضعف آن وارد عرصه ی تولید کفش شد. پای آرا هم اکنون دارای دو خط تولید است یکی خط تولید ماشینی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ظرفیت تولید ۵۰۰۰ جفت کفش را در روز دارد و دیگری خط تولید کفش های دست دوز که روزانه توان تولید ۶۰۰ جفت کفش را دارا می باشد که علی رغم فعالیت در بازار ایران به چند کشور همسایه نیز صادرات دارد.

    این شرکت هم اکنون دارای ۲۵۰ نفر پرسنل اعم از کارکنان بخش فروش، تولید، بازاریابی، توسعه، برندینگ و... می باشد. کسب استاندارد ایزو ۹۰۰۱-۲۰۱۵ و نشان استاندارد ملی ایران و کسب مقام واحد نمونه کیفی از سوی اداره استاندارد در سال های ۹۲ و ۹۴ از افتخارات این مجموعه است.

    از مهمترین اهداف شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    بهبود مستمر کیفیت

    بروز رسانی تکنولوژی تولید

    توسعه وپیشرفت

    آموزش و توسعه منابع انسانی

    صادرات به بازارهای جهانی

    بستن