ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان انقلاب-خیابان بهار جنوبی-کوچه سمنان-پلاک۲۰-ساختمان سراج صنعت
  • درباره ما : شرکت سراج صنعت در سال ۱۳۶۸ در راستای برطرف نمودن نیازهای صنعت چوب کشور پا به عرصه توزیع و تولید ابزارآلات صنعت چوب نهاد و با بهره‎گیری از مهندسین مجرب و شناخت صحیح از بازار و با شعار"کیفیت ما هدف ماست" محصولات خود را به بازار عرضه نمود تا بتواند گامی موثر در صنعت کشور برداشته باشد.با توجه به نیاز کارخانجات،این شرکت خود را محدود به ضمینه چوب نکرده و در ضمینه مواد غذایی، مواد پلیمری و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سراج صنعت در سال ۱۳۶۸ در راستای برطرف نمودن نیازهای صنعت چوب کشور پا به عرصه توزیع و تولید ابزارآلات صنعت چوب نهاد و با بهره‎گیری از مهندسین مجرب و شناخت صحیح از بازار و با شعار"کیفیت ما هدف ماست" محصولات خود را به بازار عرضه نمود تا بتواند گامی موثر در صنعت کشور برداشته باشد.
    با توجه به نیاز کارخانجات،این شرکت خود را محدود به ضمینه چوب نکرده و در ضمینه مواد غذایی، مواد پلیمری و فلزات وارد عرصه رقابت شده و خود را تبدیل به کاملترین و تخصصی‎ترین شرکت در ضمینه تیغه‎های برشی در ایران کرده است.
    ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه عالی‎ترین کیفیت سبب شده است تا محصولات این شرکت جایگاه ویژه خود را دربازار داخلی کسب و علاوه بر آن موفقیت چشمگیری نیز در صادرات به کشورهای آلمان، روسیه، اوکراین، لبنان، امارات متحده عربی و سوریه و ... کسب نماید.
    شرکت سراج صنعت آینده خود را در ارائه کیفیت برتر نسبت به رقبای اروپایی میداند وهمواره سعیش بر این بوده است که با رعایت شئونات اخلاقی و جلب اعتمادمشتریان با عرضه کیفیت برتر در دنیای صنعت درودگری بدرخشد.

    بستن
محصولات
اره نواری چوب بر
سوهان اره تیز کن
تیغ رنده
اره الماسه
توپی پرداخت با تیغه های نایف
توپی زنبوری
توپی پرداخت با تیغه های رنده