ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز -بلوار مطهری- ساختمان خضرا ۲ -واحد ۸۸
  • درباره ما : شرکت ویدهوپف از سال ۱۳۸۳ با رویکرد جدید در عرصه نمای ساختمان و با هدف کاربرد فنآوری نوین، انجام خدمات مهندسی و فنی شروع به فعالیت کرد. در این راستا اجرای نماهای ساختمانی نوین شامل نمای آلومینیوم و نماهای ترکیبی و شیشه فریم لس در دستور فعالیت شرکت قرار گرفت. با توجه به استفاده از نیروی زبده و آموزش دیده، به سرعت توانست به عنوان یک مجموعه مطرح در اجرای نماهای مختلف ترکیبی و آلومینیومی معر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ویدهوپف از سال ۱۳۸۳ با رویکرد جدید در عرصه نمای ساختمان و با هدف کاربرد فنآوری نوین، انجام خدمات مهندسی و فنی شروع به فعالیت کرد. در این راستا اجرای نماهای ساختمانی نوین شامل نمای آلومینیوم و نماهای ترکیبی و شیشه فریم لس در دستور فعالیت شرکت قرار گرفت.

    با توجه به استفاده از نیروی زبده و آموزش دیده، به سرعت توانست به عنوان یک مجموعه مطرح در اجرای نماهای مختلف ترکیبی و آلومینیومی معرفی گردد.

    با توجه به اعتباری که شرکت در بخش طراحی و اجرای نماهای مختلف بدست آورد، در سال ۱۳۸۶ با نظر هیئت مدیره، اقدام به اخذ نمایندگی سیستمهای تهویه مطبوع گودمن آمریکا نمود و خدمات مرتبط با مشاوره و طراحی، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش سیستمهای تهویه مطبوع کانالی گودمن و ریم توسط کارشناسان مجرب این مجموعه ارائه گردید.

    علاوه بر دو زمینه فوق، با توجه به اهمیت منابع انرژی و حفظ و حراست از این ثروت بی بدیل این شرکت با تاسیس واحد انرژیهای نو و جذب کادر فنی مجرب و تحصیل کرده در زمینه فنآوریهای خورشیدی نیز فعالیت خود را آغاز نموده است.

    از سال ۱۳۹۰ فروش و اجرای چوب‌های فرآوری شده مخصوص نما و کف Wiedehopf آلمان را آغاز نمودیم و با شروع واردات این نوع چوب‌ها و تأسیس دفتر تهران، فعالیت‌های قبلی در زمینه‌های نمای کامپوزیت آلومینیومی و تهویه مطبوع را به حداقل رساندیم.

    فروش و اجرای پنل های HPL آلمانی Resopal را از سال ۱۳۹۴، مش‌های فلزی ساخت شرکت Codina اسپانیا و نماهای پارچه‌ای Mehgies ساخت کشور آلمان را از سال ۱۳۹۵ آغاز کردیم. تلاش کارمندان و مدیریت شرکت در چهارچوب مقررات ملی و مقررات سازمان نظام مهندسی کشور و بهره گیری از دانش جهانی و کارکنان مجرب و ارائه خلاقیت و ابتکار در انجام خدمات نوین مهندسی و فنی به مشتریان ارجمند، سبب شده طیف وسیعی از آحاد جامعه مخاطب خدمات این شرکت قرار بگیرند

    بستن
محصولات
ترموود
مش فلزی